بررسی مهمترین لوازم یدکی ام وی ام
ماشین ها, مجله ماشین

بررسی مهمترین لوازم یدکی ام وی ام

مهمترین لوازم یدکی ام وی ام: ام وی ام را می‌توان یکی از خودروهای سرشناس در ایران معرفی کرد. این خودرو از طرفداران زیادی در ایران برخوردار است. کاربران علت این محبوبیت کیفیت فنی بالای خودرو و دسترسی آسان به لوازم یدکی آن می‌دانند. در اصل مهمترین لوازم یدکی ام وی ام  و چری را میتوانید با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از آساک چین تهیه کنید. این فروشگاه با ارائه انواع لوازم یدکی چری و ام وی ام این فرصت را برای کاربران فراهم کرده تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

با این حال شما میتوانید قبل از خرید موارد ذکر شده در این مطلب از آساک را مطالعه کنید. مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا درباره مهمترین لوازم یدکی ام وی ام اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

درباره برند ام وی ام (mvm)

قبل از اینکه بخواهیم درباره مهمترین لوازم یدکی ام وی ام صحبت کنیم،‌ اجازه بدهید نگاهی به تاریخچه برند ام وی ام بیندازیم. کمپانی ام وی ام از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه عرضه انواع خودروهای سبک، سنگین و پیشرفته آغاز کرده است. این شرکت با نام تجاری MVM به عنوان بزرگترین مجموعه سرمایه گذاری در بخش صنعت خودرو در ایران به شمار می آید. از محصولات عرضه شده این کمپانی میتوان به ام وی ام ایکس 33، ایکس ۲۲، ام وی ام ۳۱۵، ایکس ۵۵ اشاره کرد.

مهمترین لوازم یدکی ام وی ام کدامند؟‌

در زمان خرید لوازم یدکی ام و ی ام باید مدل خودروی خود را درنظر بگیرید. زیرا این لوازم با توجه به مدل خودرو با یکدیگر متفاوت هستند. منتهی اگر به صورت کلی بخواهیم مهمترین لوازم یدکی ام وی ام یا همان قطعات خودرو را معرفی کنیم موارد زیر به ذهن می رسد:

مهترین لوازم یدکی ام وی ام

مهمترین لوازم یدکی ام وی ام

کمپرسور کولر

از مهم ترین لوازم یدکی ام وی ام میتوان به کمپرسور کولر اشاره کرد. این قطعه ممکن است به علت نشتی مدار موجود در آن به درستی کار نکند و سیستم خنک کننده ماشین را کلا از کار بیندازد.

بیشتر بخوانید:   بهترین روش آب‌ بندی ماشین صفر

پلوس

قطعه پلوس نیز در خودروی ام وی ام نقش مهمی را ایفا می کند. وظیفه این قطعه منتقل ساختن نیرو از طرف دیفرانسیل به چرخ های خودرو است. از ایرادهای رایج این لوازم یدکی میتوان به پارگی گردگیرهای آن اشار کرد. گردگیر ظاهر قیف مانندی دارد که در انتهای پلوس قرار گرفته است و وظیفه آن محافظت از پلوس در برابر آلاینده های محیطی مانند گرد و خاک است.

منبع اگزوز

یکی دیگر از مهمترین لوازم یدکی ام وی ام منبع اگزوز است. این قطعه صدای بلندی که از موتور تولید می شود را کاهش می دهد. البته گاهی اوقات ممکن است که آب بندی نادرست و جوشکاری نامناسب سبب خارج شدن صدای ناهنجار از موتور خودرو شود.

ترموستات

زمانی که ترموستات خودرو ام وی ام به درستی کار نکند آسیب زیادی به موتور وارد خواهد شد. ترموستات سبب انتقال مایع خنک کننده  بین موتور و رادیاتور می شود. به عبارتی مهم ترین وظیفه ترموستات در تعادل نگه داشتن دمای پیشرانه است. زمانی که دمای موتور بالا می رود باید سلامت ترموستات را چک کنید.

تسمه تایم -مهترین لوازم یدکی ام وی ام

تسمه تایم

سایر لوازم یدکی ام وی ام

موارد ذکر شده تنها بخشی از مهمترین لوازم یدکی ام وی ام هستند. از سایر لوازم یدکی این خودرو میتوان به سلکتور تعویض دنده، سیبک فرمان، کالیپرترمز، استارتر، تسمه تایم و حسگر دمای آب اشاره کرد.

خرید و قیمت لوازم یدکی ام وی ام از آساک چین یدک

خرید مهترین لوازم یدکی ام وی ام در قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از فروشگاه آساک به سهولت امکان پذیر است. شما میتوانید مطابق با مدل خودرویی که دارید اقدام به خرید لوازم یدکی ام وی ام و چری از این مجموعه کنید. تنها کافی است که در صفحه اصلی سایت و از بخش منوی لوازم یدکی،  مدل خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   در معاینه فنی خودرو ها چه چیزهایی چک می شود؟

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خرید لوازم یدکی خودروهای ایرانی یا خارجی با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 121

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *