لوازم یدکی چری
ماشین ها, مجله ماشین

بررسی مهمترین لوازم یدکی چری

درباره برند چری

قبل از اینکه بخواهیم درباره مهمترین لوازم یدکی چری صحبت کنیم. اجازه بدهید توضیح مختصری درباره برند چری داشته باشیم. این کمپانی در سال 1997 فعالیت رسمی خودش را شروع کرد. شرکت چری روی تولیدات ماشین های توسعه یافته تمرکز جدی دارد. همین امر سبب شده تا در عرضه انواع ماشین های لوکس از جمله آریزو 5، آریزو 6،‌ تیگو 5، تیگو 7 و چری ویانا عملکرد موفقی داشته باشد. قیمت مناسب این خودروها در مقایسه با خودروهای آلمانی و آمریکایی سبب شده تا جایگاه ویژه ای را در میان ایرانیان پیدا کنند. در این میان  شرکت صنایع خودروسازی مدیران ( مدیران خودرو) اقدام به مونتاژ برخی از خودروهای کمپانی چری کرده است. این برند محصولات خود را تحت عنوان ام وی ام و چری وارد بازار کرده است. از محصولات  مهم این کمپانی میتوان به ام‌وی‌ام ۵۵۰ ، ام‌وی‌ام ایکس۳۳، ام‌وی‌ام ایکس۲۲ دنده‌ای و  چری آریزو ۶ اشاره کرد.

با توجه به اینکه تقاضای خرید خودروهای چینی و مونتاژ شده ایرانی بین مردم زیاد است، بحث درباره مهمترین لوازم یدکی چری و ام وی ام نیز اهمیت دارد. برای آشنایی با این تجهیزات تا انتها همراه آساک باشید.

مهم ترین لوازم یدکی چری کدام اند؟

اگر بخواهیم به صورت کلی درباره مهمترین لوازم یدکی چری نظر دهیم. موارد اشاره شده در زیر به ذهن می رسد.

قطعات بدنه

این قطعه در لوازم یدکی چری یکی از مهم ترین موارد به شمار می آید. خبر خوب اینکه استحکام قطعات بدنه در خودروهای چری بسیار بالاست. زمانی که درباره بدنه ماشین صحبت می کنیم مقصود اصلی مان شاسی یا همان اسکلت خودرو است. جنس شاسی ماشین های چینی از فولاد مرغوب و مطمئن است. موارد دیگری مانند درب، سقف و بخش های داخلی ماشین روی شاسی نصب می شوند. همچنین بدنه خودرو را قطعاتی مانند سپر، چراغ ها، سینی زیر موتور و گلگیر تشکیل می دهد.

مهمترین لوازم یدکی چری

مهمترین لوازم یدکی چری

قطعات جلوبندی و تعلیق؛ مهمترین لوازم یدکی چری

از مهمترین لوازم یدکی چری میتوان به قطعات جلو بندی و تعلیق اشاره کرد. خرید و تعمیر این قطعات مهم است؛ زیرا در صورتی که سیستم جلوبندی و تعلیق دچار نقص گردد امکان تصادفات جدی نیز برای ساکنین خودرو وجود دارد. بنابراین بهتر است که از سلامت لاستیکها و بالانس بودن چرخ ها اطمینان حاصل نمایید. قطعات جلوبندی و تعلیق شامل مواردی مانند لاستیک، سیبک فرمان، رام، فنر، کمک فنر، میله تعادل، سگدست و سیستم فرمان است.

بیشتر بخوانید:   راهنمای خرید لوازم یدکی X55 | ام وی ام

قطعات موتوری

بدیهی است که سیستم موتور خودرو یکی از اصلی ترین بخش های لوازم یدکی هر خودرویی به شمار می‌آید. محصولات چری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این بخش از خودرو به اندازه‌ای حساس است که اختلال در عملکرد هر جزء آن سبب اختلال در کل اعضای سیستم می شود. از بخش های مهم موتور میتوان به بلوک سیلندر، سیلندر، سر سیلندر، واشر سیلندر، واتر پمپ، پیستون، میل لنگ و … اشاره کرد.

میل لنگ-لوازم یدکی چری

میل لنگ | لوازم یدکی چری

قطعات سیستم ترمز؛ مهمترین لوازم یدکی چری

اصلی ترین وظیفه ترمز ماشین بر مبنای اصطحاک می باشد. سیستم ترمز میزان سرعت خودرو کاهش می دهد یا حتی سبب توقف آن می شود. در خودروهای پیشرفته مانند چری سیستم ترمز سبب پایداری خودرو در جاده های ناهموار می شود.

از مهمترین لوازم یدکی چری در بخش ترمز میتوان به پدال ترمز، سیلندر اصلی ترمز، سیلندر چرخ، لوله های انتقال روغن،‌ مخزن روغن ترمز، سنسورها و حسگرهای ترمز ضدقفل، بوستر ترمز و … اشاره کرد.

و در آخر…

شما میتوانید خرید مهمترین لوازم یدکی چری و ام‌وی‌ام در کیفیت و قیمت مناسب از آساک چین یدک تجربه کنید. تنها کافی است که از منوی صفحه اصلی سایت نام برند خودروی خود را انتخاب کرده و بر اساس مدل ماشین وارد صفحه خرید شوید. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید، میتوانید با شماره تلفن های سایت در ارتباط باشید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 124

بیشتر بخوانید:   چکاپ ماشین برای مسافرت جاده ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *