لوازم یدکی جیلی امگرند X7

برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید!

جیلی امگرند X7 با وجود این‌که مشابه عناوین برتر شرکت‌های رقیب نظیر رنو و سوزوکی طراحی شده بود، در بازار ایران فروش ضعیفی را تجربه کرد، تا حدی که بعد از یک سال از آغاز ورود این خودرو به بازار اتوموبیل ایران، واردات آن قطع شد. در نتیجه قطع واردات جیلی امگرند X7 به ایران، قطعات یدکی این خودرو نیز در کشور کمیاب شد و امروزه، بازار لوازم یدکی جیلی امگرند X7 با قطعات بی‌کیفیت و قیمت‌های نامنصفانه اشباع شده‌است.

در این راهنما به معرفی لوازم یدکی جیلی امگرند X7 می‌پردازیم و چگونگی تهیه باکیفیت‌ترین قطعات این خودرو را، به ارزان‌ترین شکل ممکن در قالب بهترین خدمات را به شما معرفی می‌کنیم. با آساک چین یدک همراه باشید.

خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

معرفی جیلی امگرند X7

جیلی امگرند X7 یک خودروی شاسی بلند خانوادگی بود که در سال 2013 برای رقابت با بازار رنو و سوزوکی وارد عرصه شد. این خودروی چینی از یک موتور 2.4 لیتری و سیستم 6 دنده ای بهره‌مند است و در سالی که به ایران وارد شد، به عنوان گران‌ترین شاسی بلند بازار خودنمایی کرد، اما مواردی نظیر ضعف در سیستم فنی و طراحی نه‌چندان مدرن نسبت به رقبای تازه نفس مانند تویوتا، نیسان و کمپانی‌های ژاپنی و قیمتِ بسیار بالا، موجب شکست این طرح در بازار ایران شد.

160 اسب بخار و 220 نیوتن متر، از ویژگی‌های پیشرانه این خودرو است. با تمام انتقادات وارد به این خودرو، طراحی ساخت، کیفیتِ بالا، کابینِ آسوده و امکانات رفاهی چشمگیر، از نقاط قوت این خودروی چینی است. به علت کمبود این خودرو در ایران و قطع شدن واردات حدود ده سال پیش، امروزه به سختی می‌توان حتی در کلان‌شهری مانند تهران، قطعات یدکی این خودرو را پیدا کرد.

فروش لوازم یدکی جیلی امگرند X7

لوازم يدكی جیلی امگرند x7 اعم از قطعات بدنه (سپر جلو و عقب، درب موتور، درب اتاق بار، چراغ جلو، شبكه جلو پنجره) قطعات موتوری (پيستون و رينگ، ميل لنگ، شاطون، سرسيلندر، سوپاپ و …) قطعات جلوبندی و زيربندی (اكسل جلو و عقب، سگدست، قرقری فرمان، سيبك فرمان) می‌باشد که همگی با بهترین کیفیت و قیمت، در قالب بهترین خدمات برای خریداران عزیز، از سایت آساک چین یدک قابل‌خریداری هستند.

معیارهای خرید لوازم یدکی جیلی امگرند X7

تامین لوازم یدکی جیلی امگرند x7 همواره یک دغدغه و نگرانی از سوی مصرف‌کنندگان این خودرو است. یافتن فروشگاهی که اقدام به فروش محصولات و قطعات اصلِ این خودرو در ایران کند و از قیمتی منصفانه برای محصولاتش برخوردار باشد و بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد بسیار مهم است.

در صورتی که اقدام به خرید و استفاده از محصولاتِ غیراصل و بی‌کیفیت برای جیلی امگرند x7 می‌کنید، لازم است بدانید که عمر خودروی خود را به شکلی چشمگیر کاهش می‌دهید و به شکلی آشکار به آن آسیب می‌زنید. آساک چین یدک با بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیک و تضمین اصالت محصول، لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله جیلی امگرند x7 را بدون هیچ‌گونه واسطه و قیمت نامنصفانه به مشتری عزیز ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

آیا خرید از آساک چین یدک امن خواهد بود؟

فروشگاه اینترنتی قطعات خودروی آساک چین یدک، با بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیک، به خریداران عزیز گواهی می‌کند که بهترین و امن‌ترین خریدِ ممکن را تجربه خواهند کرد.

شرایط قیمت در بازار جیلی امگرند x7 به چه شکل است؟

قطعات یدکی جیلی امگرند x7 در بازار کمیاب هستند و اگر بتوانید قطعه اصل را پیدا کنید، به علت کمبود آن در بازار قیمت بالایی برای آن تعیین می‌شود، در حالی که آساک چین یدک با تامین مستقیم قطعات یدکی جیلی امگرند x7 و حذف واسطه، به  خریداران عزیز اطمینان می‌دهد که خریدی با بهترین قیمت‌ها را تجربه خواهند کرد.

خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک