لوازم یدکی برلیانس H220

برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید!

لوازم یدکی برلیانس H220 به علت حجمِ کم بازار برلیانس در ایران و محدودیت واردات قطعات برلیانس H220، سخت به دست می‌آید و بازار قطعات یدکی این خودرو، عموماً در اختیار سودجویان و افرادی‌ست که از ارائه لوازم یدکی باکیفیت برای برلیانس H220 شانه خالی می‌کنند و به مشتری ضرر می‌رسانند.

برلیانس H220 یک خودروی هاچ‌بک چینی است که توسط شرکت برلیانس تولید شده و با کمک پارس خودرو، در میان سال‌های 1395 تا 1398 در بازار ایران عرضه شد، پس منطقی است که با وجود چنین تیراژ کمی، دسترسی به قطعات یدکیِ اصل این خودرو نیز سخت باشد. در این مقاله به معرفی لوازم یدکی برلیانس H220 و چگونگی خریدِ آسان قطعاتِ اصلِ آن از فروشگاه آساک چین یدک می‌پردازیم.

خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

معرفی برلیانس H220

برلیانس H220 به عنوان یک خودروی اقتصادی از سوی سایپا و برلیانس در بازار ایران عرضه شد تا گزینه‌ای نسبتاً مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک خودروی سواری خانوادگی نسبتاً ارزان هستند، اما محدودیت در واردات و عدم واردات عمده قطعات یدکی برلیانس H220، موجب افزایش قیمت این خودرو شد، آن هم درحالی که امکانات فنی و رفاهی این خودرو مناسب این قیمت برای فروش نیستند.

با وجود این، برلیانس H220 پنج ستاره امنیتی را دریافت کرده و همچنان انتخاب معقولی برای افرادی‌ست که به دنبال یک هاچ‌بک چینی در حد خودروی 206 و یا ام‌وی‌ام 315 هستند.

قطعات یدکی برلیانس H220

از مهم‌ترین قطعات برلیانس H220 دیسک و صفحه دنده آن است که کیفیت مرغوب آن یک الزام است و در صورت مصرف دیسک و صفحه دنده بی‌کیفیت، آسیبی آشکار به خودرو وارد می‌شود. دیسک و صفحه دنده در خودرو وظیفه انتقال نیرو و افزایش قدرت خودرو را بر عهده دارد و انتخاب یک قطعه باکیفیت بسیار بااهمیت است و آیساک چین یدک به خوبی از این میزان اهمیت آگاه است.

دیگر قطعه ضروری برای برلیانس H220 ، فیلتر هوا است که وظیفه بهبود کیفیت احتراق و بالا بردن راندمان موتور را بر عهده دارد. انتخاب یک فیلتر هوای اصیل و ضمانت‌شده از لحاظ کیفیت، یک اولویت برای رانندگان برلیانس H220 است.

قطعه مهم دیگر در برلیانس H220 کمک فنرها هستند، چراکه برلیانس H220 به عنوان یک خودروی هاچ‌بک خانوادگی، همواره باید رفاه مطلوب را برای سرنشینان حاضر در اتاق فراهم کند و این رفاه با قطعه‌ای به جز کمک فنر، البته از نوع مرغوب و اصیل آن فراهم نخواهد شد.

خرید لوازم یدکی برلیانس H220

قطعات یدکی برلیانس H220 از محدودیت واردات برخوردارند و نه‌تنها به سختی در بازار پیدا می‌شوند، بلکه کیفیت آن‌ها نیز همواره مورد تردید است. فروشگاه اینترنتی آساک چین یدک با ارائه بهترین محصولات در قالب بهترین خدمات (از جمله ضمانت اصالت محصول) اطمینان خاطری را برای مشتری به ارمغان می‌آورد تا با خیال راحت به خریداری قطعات یدکی برلیانس H220 به شکل تکی و یا عمده بپردازد.

سوالات متداول

آیا خرید از سایت آساک چین یدک امن خواهد بود؟

سایت آساک چین یدک از نماد اعتماد الکترونیک بهره‌مند است و این امتیاز، گواهی برای مشتری عزیز است که بدون هیچ نگرانی‌ای می‌تواند اقدام به خرید قطعات یدکی خودروی موردنظر کند.

قیمت‌های قطعات یدکی آساک چین یدک به چه شکل هستند؟

آساک چین یدک برخلاف دیگر نمایندگی‌ها و یا فروشگاه‌های غیررسمی که اقدام به فروش قطعاتِ خودروهای چینی می‌کنند، نماینده فروش قطعات و لوازم خودروهای چینی در ایران است و در نتیجه، بدون واسطه قطعات را از شرکت چینی مادر به ایران می‌آورد و مشتری عزیز می‌تواند مطمئن باشد که هیچ‌گونه افزایش قیمت غیرمنصفانه‌ای از جهت واسطه‌گری، بر روی قطعات واردشده پیاده نشده‌اند.

خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک