لوازم یدکی لیفان 820

برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید!

در صورتی که به دنبال لوازم یدکی لیفان 820 هستید، می‌توانید بهترین لوازم یدکی را از منابع معتبر تهیه کنید. لیفان 820 از اولین خودروهای چینی بود که در سال 2015 معرفی شد و به علت استقبال مردم، تولید آن تا سال 2020 ادامه یافت. در ایران، گروه کرمان موتور، مدل ۲۴۰۰ سی‌سی را انتخاب کرده‌است که دارای ۱۶۸ اسب بخار و ۲۲۹ نیوتن‌متر گشتاور است. این خودرو از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ در ایران مونتاژ شد.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

معرفی لوازم یدکی لیفان 820

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم یدکی لیفان 820 و راهنمای خرید از فروشگاه‌های معتبر، ما را در طیف خدمات یدکی خودروهای چینی همراهی کنید.

واحدی که به تامین لوازم یدکی لیفان 820 می‌پردازد، باید معتبر و رسمی باشد. اهمیت اطمینان از اصالت و کیفیت قطعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لیستی از قطعات یدکی مهم لیفان 820 عبارتند از:

  • قطعات گیربکس: این قطعات شامل مواردی همچون کارتل، مبدل گشتاور، شفت ورودی گیربکس، دیسک و صفحه کلاچ، کیت کلاچ، فلایول، بلبرینگ خورشیدی و… می‌شوند.
  • قطعات موتوری: این دسته قطعات شامل میل لنگ، پیستون، شاتون، سر سیلندر، شاتون، پمپ بنزین و… می‌شوند.
  • قطعات بدنه: به این دسته واردات قطعات چون گلگیر، شلگیر، سپر عقب، سپر جلو، درب موتور، درب خودرو، آیینه بغل، چراغ و… می‌شوند.
  • قطعات تزیینی: این دسته شامل آرم لیفان 820، جلو پنجره و سایر لوازم تزیینی جهت زیبایی خودرو می‌باشد.

آشنایی با پرمصرف ترین لوازم یدکی لیفان

کلیه لوازم یدکی لیفان 820 نقشی حیاتی در عملکرد این خودرو دارند و در صورت خراب شدن، عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار می دهند. بعضی از این قطعات باید به صورت دوره ای عوض شوند در غیر این صورت خودرو دچار مشکل می شود. در ادامه نقش بعضی از این لوازم یدکی را مورد بررسی قرار می دهیم.

فیلترهای لیفان: یکی از مهم ترین لوازم یدکی لیفان 820 فیلترهای این خودرو هستند. خودروی لیفان دارای 4 فیلتر هوا، کابین، سوخت و روغن است که عملکرد اصلی آنها جذب ناخالصی ها است. فیلترها همچنین مانع از ورود ناخالصی ها به مکانیسم های مختلف خودرو می شوند.
باتری لیفان: باتری یکی از مهم ترین اجزا در هر خودرو است؛ چون وظیفه دارد انرژی برق مورد نیاز برای روشن کردن موتور را تامین کند. باتری معمولاً زیر کاپوت قرار می گیرد و با علامت مثبت و منفی مشخص می شود.
تسمه تایم لیفان: از دیگر لوازم یدکی لیفان 820 که نقشی مهم در خودرو دارد، تسمه تایم است. این قطعه وظیفه دارد میل لنگ را به میل بادامک وصل کند. در صورت خراب شدن این قطعه، به سوپاپ ها و پیستون ها آسیب وارد می شود. تعویض یه موقع تسمه تایم، مانع از خراب شدن موتور خودرو می شود.

لوازم یدکی لیفان 820 بسیار حیاتی برای عملکرد صحیح و تعمیرات خودرو است. از اهمیت تعویض به موقع و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت نیز باید آگاه باشیم.

اهمیت استفاده از لوازم یدکی لیفان 820 اورجینال

لوازم یدکی اورجینال و اصلی برای خودروها همواره انتخاب بهتری هستند. این قطعات از لحاظ کیفیت و ساختار با مشخصات کارخانه تولیدی هماهنگ هستند و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند. همچنین، در صورت بروز مشکلات یا اشکال در قطعات اورجینال، می‌توان از گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده توسط تولید کننده بهره برد.

بنابراین، تهیه لوازم یدکی لیفان 820 از منابع معتبر و اطمینان از اصالت قطعات، به ادامه عملکرد بهتر خودرو و جلوگیری از مشکلات آتی کمک خواهد کرد. بهترین مکان برای تهیه لوازم یدکی لیفان 820، فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی لیفان می‌باشند.

فروشگاه آساک چین یدک عرضه کننده کلیه لوازم یدکی خودروهای لیفان است. برای خرید لوازم یدکی خودروهای لیفان، به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.