لوازم یدکی لیفان 620

برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید!

در صورت آشنا بودن با لوازم یدکی لیفان 620، می توانید بهترین لوازم یدکی را برای این خودرو تهیه کنید. لیفان 620 یکی از اولین خودروهای چینی است که در سال 2009 میلادی در کشور چین ارائه شد. به خاطر استقبال زیاد، تولید این خودرو تا سال 2014 ادامه پیدا کرد. برای آشنایی با قطعات یدکی لیفان 620 و خرید بهترین لوازم یدکی برای این خودرو، در این مطلب از آساک چین یدک همراه ما باشید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

معرفی لوازم یدکی لیفان 620

برای خرید لوازم یدکی لیفان 620 حتماً به مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی مراجعه کنید. علاوه بر این، خرید خود را از جایی انجام دهید که از اصل بودن قطعات آن مطمئن هستید. مهم ترین قطعات یدکی  لیفان 620 شامل موارد زیر می شوند.

  • قطعات گیربکس لیفان 620: این قطعات شلمل کارتل، مبدل گشتاور، شفت ورودی گیربکس، دیسک و صفحه کلاچ، کیت کلاچ، فلایول، بلبرینگ خورشیدی و … می شوند.
  • قطعات موتوری لیفان 620: این قطعات شامل میل لنگ، پیستون، شاتون، سر سیلندر، شاتون، پمپ بنزین و … می شوند.
  • قطعات بدنه لیفان 620: این قطعات شامل گلگیر، شلگیر، سپر عقب، سپر جلو، درب موتور، درب خودرو، آیینه بغل، چراغ و … می شوند.
  • قطعات تزیینی لیفان 620: آرم لیفان 620، جلو پنجره و … از لوازمی هستند که برای تزیین این خودرو استفاده می شوند.
لوازم یدکی لیفان 620

تسمه تایم لیفان

آشنایی با پرمصرف ترین لوازم یدکی لیفان

کلیه لوازم یدکی لیفان 620 نقشی حیاتی در عملکرد این خودرو دارند و در صورت خراب شدن، عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار می دهند. بعضی از این قطعات باید به صورت دوره ای عوض شوند در غیر این صورت خودرو دچار مشکل می شود. در ادامه نقش بعضی از این لوازم یدکی را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • فیلترهای لیفان: یکی از مهم ترین لوازم یدکی لیفان 620 فیلترهای این خودرو هستند. خودروی لیفان دارای 4 فیلتر هوا، کابین، سوخت و روغن است که عملکرد اصلی آنها جذب ناخالصی ها است. فیلترها همچنین مانع از ورود ناخالصی ها به مکانیسم های مختلف خودرو می شوند.
  • باتری لیفان: باتری یکی از مهم ترین اجزا در هر خودرو است؛ چون وظیفه دارد انرژی برق مورد نیاز برای روشن کردن موتور را تامین کند. باتری معمولاً زیر کاپوت قرار می گیرد و با علامت مثبت و منفی مشخص می شود.
  • تسمه تایم لیفان: از دیگر لوازم یدکی لیفان 620 که نقشی مهم در خودرو دارد، تسمه تایم است. این قطعه وظیفه دارد میل لنگ را به میل بادامک وصل کند. در صورت خراب شدن این قطعه، به سوپاپ ها و پیستون ها آسیب وارد می شود. تعویض یه موقع تسمه تایم، مانع از خراب شدن موتور خودرو می شود.

اهمیت استفاده از لوازم یدکی لیفان 620 اورجینال

مهم ترین فاکتور در خرید لوازم یدکی لیفان 620، داشتن گارانتی معتبر و اطمینان از اصل بودن محصول است. در صورت استفاده از لوازم یدکی اصل و با کیفیت، خودروی شما عملکرد بهتری خواهد داشت. علاوه بر این در صورت وجود هر گونه اشکال در قطعه، می توانید از گارانتی آن استفاده کنید و قطعه را تعویض کنید. استفاده از لوازم یدکی غیر اصل و نامرغوب، تاثیراتی منفی در عملکرد خودرو دارد.

لوازم یدکی لیفان 620

باتری لیفان

جمع بندی

با تعویض به موقع لوازم یدکی لیفان 620، سلامت خودروی خود را تضمین کنید. عدم تعویض به موقع قطعات یدکی، تاثیراتی منفی و جبران ناپذیر روی خودرو می گذارد.

فروشگاه آساک چین یدک عرضه کننده کلیه لوازم یدکی خودروهای لیفان است. برای خرید لوازم یدکی خودروهای لیفان، به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.