لوازم یدکی لیفان X50

برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید!

تهیه و خرید لوازم یدکی لیفان x50 یکی از دغدغه های دارنگان این خودرو چینی در ایران است. خودروی لیفان x50 حدود یک دهه پیش به ایران آمد و مونتاژ آن در سال 1397 متوقف شد و بدین سبب، امروزه قطعات یدکی این خودروی چینی در ایران کمتر از قبل پیدا می‌شود. با این حال، سایت آساک چین یدک همچنان به عرضه لوازم یدکی لیفان x50 با قیمت و کیفیت مناسب می‌پردازد و راحت‌ترین پروسه خرید را برای مشتریان فراهم می‌کند.

خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

لوازم یدکی لیفان x50

کیفیت و قیمت لوازم یدکی خودروی لیفان x50 برای خریداران مهم است، چراکه قیمت‌های دروغین و جنس‌های تقلبی بازار آشفته خودروی ایران را تصرف کرده‌اند و تشخیص جنس اصل از جنس تقلبی تنها با کد اصالت کالا ممکن خواهد بود و مفتخریم که اعلام کنیم قطعات فروشی آساک چین یدک، همگی دارای کد اصالت هستند و بدین جهت، خیال شما مشتری عزیز از باب خرید جنس اصل راحت خواهد بود. لوازم یدکی لیفان x50 که شما می توانید آن را همین حالا، به صورت تکی و عمده خریداری کنید به شرح زیر است:

  • قطعات جلوبندی: سیبک، بوش طبق، موجگیر، طبق، کمک فنر
  • قطعات برقی: وایر، کوئل، لامپ
  • قطعات بدنه: گلگیر، شلگیر، سپر، چراغ ها، آیینه های جانبی
  • قطعات موتوری: رادیاتور، پیستون، سیلندر
  • قطعات مصرفی: فیلتر، لنت، شمع، دیسک
  • قطعات گیربکس: صفحه، پلوس، دنده

فروش لوازم یدکی لیفان x50

از مهم‌ترین قطعات لیفان x50 دیسک و صفحه دنده آن است که کیفیت مرغوب آن یک الزام است و در صورت مصرف دیسک و صفحه دنده بی‌کیفیت، آسیبی آشکار به خودرو وارد می‌شود. دیسک و صفحه دنده در خودرو وظیفه انتقال نیرو و افزایش قدرت خودرو را بر عهده دارد و انتخاب یک قطعه باکیفیت بسیار بااهمیت است و آساک چین یدک به خوبی از این میزان اهمیت آگاه است.

قطعه مهم دیگر در لیفان x50 کمک فنرها هستند، چراکه لیفان x50 به عنوان یک خودروی شاسی‌بلند همواره باید رفاه مطلوب را برای سرنشینان حاضر در اتاق فراهم کند و این رفاه با قطعه‌ای به جز کمک فنر، البته از نوع مرغوب و اصیل آن فراهم نخواهد شد.

دیگر قطعه ضروری برای لیفان x50، فیلتر هوا است که وظیفه بهبود کیفیت احتراق و بالا بردن راندمان موتور را بر عهده دارد. انتخاب یک فیلتر هوای اصیل و ضمانت‌شده از لحاظ کیفیت، یک اولویت برای رانندگان لیفان x50 است.

خرید قطعات یدکی لیفان x50

به سبب دسترسی محدود بازار قطعات خودروی ایران به قطعات گران‌قیمت و کمیاب خودروهای چینی نظیر لیفان x50، سایت آساک چین یدک به میدان آمده تا قطعات انواع خودروهای چینی نظیر لیفان x50 را با بهترین قیمت و کیفیت، به صورت تکی و عمده با اصالت قطعه در اختیار مشتری قرار دهد. آساک چین یدک با مشاوره 24 ساعته برای مشتریان، به آرمانِ مشتری‌مداری و ارائه محصول باکیفیت جامه عمل پوشانده‌است.

سوالات متداول

آیا قطعات آساک چین تضمین کیفیت دارند؟

بله، تمامی قطعات و لوازم یدکی آساک چین یدک برای هر خودرویی اعم از لیفان x50 تضمین اصالت کیفیت قطعه را برای مشتری عزیز فراهم آورده‌اند.

آیا بهتر است که قطعه دسته دوم برای لیفان x50 بخرم تا قطعه نو؟

از آن جایی که اولویت آساک چین موتور همواره بر ارائه قطعه‌های نو، استفاده‌نشده و باکیفیت به مشتریان است، تعادل قیمت در این نمایندگی خودروی چینی به دقت حفظ شده تا عمده‌ی خریداران توانایی خرید قطعه نو را برای خودروی خود داشته باشند.