لوازم یدکی جک J5

برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید!

تامین لوازم یدکی جک J5 یک الزام برای رانندگانی است که به سلامت، بازدهی و کارایی مفید خودروی خود اهمیت می‌دهند و برای سلامت و عمر مفید آن توجه قائل می‌شوند. در این مقاله به معرفی لوازم یدکی جک J5 و از چگونگی تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات یدکی جک J5 از طریق آساک چین یدک می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

معرفی جک J5

خودروی کراس‌اوور جک J5 یکی از خودروهای عرضه شده توسط کمپانی چینی JAC است که از سال 1392 تا سال 1396 وارد بازار خودروی ایران شد. کمپانی JAC که در گذشته به تولید کامیون می‌پرداخت، از سال 2009، یعنی بعد از شکست برای مونتاژ خودروهای هیوندا در چین و رقابت با رقیب محلی‌اش چِری، اقدام به راه‌اندازی خط تولید خودروهای سواری، کراس‌اوور و شاسی بلند کرد و امروزه یکی از 10 کمپانی خودروساز پربازده در ایران است.

جک J5 یکی از سدان‌های محبوب این کمپانی در ایران است که همچنان توسط کرمان‌موتور مونتاژ می‌شود و در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. جک J5 یک سدان 4 سیلندر دیفرانسیل جلو است که از موتوری با حجم 1.8 لیتر بهره‌مند است. 140 اسب بخار و 165 نیوتن متر گشتاور، از مشخصات فنی این خودرو است.

لوازم یدکی جک J5

لوازم یدکی جک J5 ، این سدان محبوب چینی شامل ، سیستم فرمان و ترمز، سیستم انتقال قدرت و قطعات موتوری، قطعات گیربکس, قطعات سیستم تهویه قطعات سیستم الکترونیکی و لوازم برقی, جلوبندی و سیستم تعلیق، قطعات یدکی پوسته سپر, پوسته سپر عقب، لوازم یدکی اتاق داشبورد و …است که همگی در فروشگاه اینترنتی آساک چین یدک موجود می‌باشد و با بهترین خدمات به مشتری عزیز ارائه می‌شوند.

خرید لوازم یدکی جک J5

برای خرید قطعات یدکی جک J5 باید معیارهای خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین و سودمندترین خرید را برای خود رقم بزنید و بهترین قطعه یدکی را بر روی خودروی جک J5 خود نصب کنید. اولین معیار شما باید تضمین کیفیت محصول باشد، چراکه امروزه با توجه به قیمت بالای محصولات یدکی و خصوصاً قطعات یدکی خودروهای چینی، صرف هزینه باید یک بار انجام شود و بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

معیار بعدیِ شما، باید قیمت مناسب محصولات یدکی باشد، چراکه بازار خودروی ایران عموماً از یک قیمت ثابت در حوزه لوازم یدکی پشتیبانی نمی‌کند و یافتن فروشگاهی که قیمت‌هایش اعتبار منطقی داشته باشند بسیار حائز اهمیت است. تضمین کیفیت و قیمتِ محصولاتِ یدکی جک J5، از اولویت‌های فروشگاه یدکی آساک چین یدک است. این فروشگاه با تضمین اصالت محصول، بهترین لوازم و قطعات را در اختیار شما قرار می‌دهد و سودمندترین خریدِ ممکن را برای شما فراهم می‌کند. آساک چین یدک با سابقه‌ای درخشان در زمینه ارائه لوازم یدکی اصل به رانندگان عزیز، به شما تضمین می‌دهد که خریدی لذت‌بخش و مقرون‌به‌صرفه را برای شما رقم خواهد زد.

سوالات متداول

شرایط قیمت در بازار جک J5 به چه شکل است؟

خودروی جک J5 به سبب واردات محدود قطعاتِ اصل در پی واردات محدود خودِ خودرو و تعداد خریداران بالا، همواره از مقداری گرانی در بازار قطعات یدکی برخوردار است، با این حال فروشگاه آساک چین یدک با تامین قطعاتِ اصلِ این خودرو از شرکت مادر و سهیم نکردن واسطه‌ها در پروسه انتقال لوازم یدکی به مشتری، هرگز از چنین نوسانات و تورم‌هایی برخوردار نیست.

آیا خرید از سایت آساک چین یدک امن است؟

فروشگاه اینترنتی آساک چین یدک به جهت بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیک و سابقه‌ای درخشان در فروش قطعات یدکی خودروهای چینی، همواره انتخاب اول افرادی است که به سلامت و کارایی خودروی خود اهمیت می‌دهند.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک