عکس بهترین ماشین های چینی در ایران در سال 1402
ماشین ها, مجله ماشین

عکس بهترین ماشین های چینی در ایران در سال 1402

آیا به دنبال لیستی از بهترین ماشین های چینی هستید؟ در این مقاله از آساک عکس و مشخصات بهترین ماشین های چینی را در اختیارتان خواهیم گذاشت. در ایران نیز بازار خودروهای چینی به شدت در حال رشد است و برخی از بهترین مدل‌های چینی که در ایران موجود هستند. برای کسب آگاهی در این زمینه تا انتها همراه مجله ماشین باشید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک

لیست بهترین ماشین های چینی در سال 1402

1-چری تیگو 8

بهترین ماشین های چینی

تیگو 8

این خودرو توسط شرکت چینی Chery تولید شده است و در ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. خودروی تیگو 8 دارای طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی پیشرفته ای میباشد که قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌دهد. این خودرو دارای سیستم هوشمند رانندگی، سیستم صوتی بسیار قوی و پنل‌های خورشیدی جهت شارژ باتری برخوردار است.

۲ جک اس 7

بهترین ماشین های چینی

جک اس 7، یکی از بهترین خودرو های چینی

جک اس 7 توسط شرکت چینی JAC تولید شده است. این خودرو جز بهترین ماشین های چینی است. S7 دارای طراحی شیک و تکنولوژی پیشرفته ای می باشد که آن را به یکی از بهترین ماشین های چینی در ایران تبدیل کرده است. سیستم هوشمند رانندگی، سیستم صوتی بسیار قوی، نمایشگر 10 اینچی لمسی، پیشرانه 2.0 لیتری و دوربین‌های ۳۶۰ درجه از جمله ویژگی‌های این خودرو هستند.

بیشتر بخوانید:

اهمیت روغن موتور و فیلتر در ماشین چینی+ راهنمای انتخاب

۳. Changan CS35 Plus:

Changan CS35 Plus را نیز به علت برخوردار بودن از طراحی مدرن و خلاقانه میتوان در لیست بهترین ماشین های چینی قرار داد. این خودرو از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار است که به آن اجازه می‌دهد تا از سایر خوردو های چینی یک پله بالاتر قرار بگیرد. سیستم کروز کنترل، سیستم هشدار دهنده سنسور عقب، ترمز ضد قفل و مانیتور 8 اینچ لمسی از جمله ویژگی‌های این خودرو هستند.

بیشتر بخوانید:   بهترین زمان تعویض لوازم مصرفی ماشین

۴. هاوال اچ 6

بهترین ماشین های چینی

هاوال اچ 6

Haval H6 نیز در لیست بهترین ماشین های چینی سال 1402 قرار دارد. هاوال اچ 6 یک خودروی شاسی بلند کراس اوور کوچک است که توسط شرکت Haval تولید شده است. این خودرو در سال 2011 تولید گردید و به دلیل ظاهر زیبا و امکانات رفاهی گسترده ای که داشت در کمترین زمان محبوب شد.

این خودرو دارای تجهیزات زیادی مانند صفحه نمایش لمسی بزرگ، سیستم صوتی با کیفیت بالا، دوربین‌های ۳۶۰ درجه، سیستم هوشمند رانندگی و بسیاری از امکانات دیگر است. همچنین این خودرو دارای سیستم جلوگیری از برخورد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سیستم ترمز ABS با EBD است.

۵. لیفان ایکس 70؛ یکی از بهترین ماشین های چینی

لیفان ایکس 70

Lifan X70 یک خودروی شاسی بلند SUV است که توسط شرکت چینی Lifan Motors تولید شده است. این خودرو در سال 2018 وارد بازار ایران شد و به سرعت محبوبیت خود را در بازار خودرو ایران و جهان کسب کرد. طراحی Lifan X70 بسیار زیبا و کارآمد است. این خودرو دارای داشبوردی با طراحی منحصر به فرد، صندلی های چرمی مرغوب، سیستم صوتی باکیفیت و پنل‌های خورشیدی جهت شارژ باتری می باشد. همچنین، این خودرو دارای سیستم هوشمند رانندگی و دوربین های ۳۶۰ درجه است.

جمع بندی بهترین ماشین های چینی

در سال‌های اخیر، خودروهای چینی در بازار خودرو ایران به شدت رونق گرفته اند و محبوبیت زیادی در بین مردم کشورمان پیدا کرده‌اند. این خودروها با قیمت مناسب، امکانات فراوان و طراحی مدرن برای بسیاری از مشتریان جذابیت دارند.

بهترین ماشین های چینی دارای موتورهای قوی و با کیفیتی هستند و همچنین به سیستم های ایمنی و الکترونیکی پیشرفته ای مجهز شده‌اند. با این حال، باید توجه داشت که همه‌ خودروهای چینی کیفیت یکسانی ندارند و برخی از آن‌ها در زمینه‌ کیفیت و امکانات رفاهی با برندهای مطرح خودرویی رقابت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:   معرفی خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد امتیاز 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *