لوازم یدکی جک S3

برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید!

تامین لوازم یدکی جک S3 همواره یکی از دغدغه‌های رانندگانِ این خودروهای چینی است. در این راهنما به معرفی لوازم یدکی جک S3 می‌پردازیم و چگونگی خرید قطعات آن را با بهترین قیمت و خدمات بررسی می‌کنیم.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

معرفی جک S3

خودروی کراس‌اوور جک  S3 یکی از خودروهای عرضه شده توسط کمپانی چینی JAC است که از سال 1396 به بازار خودروی ایران راه پیدا کرد. کمپانی JAC که در گذشته به تولید کامیون می‌پرداخت، از سال 2009، یعنی بعد از شکست برای مونتاژ خودروهای هیوندا در چین و رقابت با رقیب محلی‌اش چِری، اقدام به راه‌اندازی خط تولید خودروهای سواری، کراس‌اوور و شاسی بلند کرد و امروزه یکی از 10 کمپانی خودروساز پربازده در ایران است.

جک S3 یکی از کراس‌اوورهای محبوب این کمپانی در جهان است که همچنان در ایران توسط کرمان‌موتور مونتاژ می‌شود و در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. جک S3 یک کراس‌اوور 4 سیلندر دیفرانسیل جلو است که از موتوری با حجم 1.6 لیتر بهره‌مند است. 107 اسب بخار و 155 نیوتن متر گشتاور، از مشخصات فنی این خودرو است.

فروش لوازم یدکی جک S3

از آن جایی که جک S3 در بازار ایران همچنان به صورت گسترده توزیع می‌شود، از بازار لوازم یدکی مناسبی برخوردار است و وارد قطعات یدکی آن محدود نیست، اما همچنان تحت تاثیر فروش قطعات یدکی توسط افرادی که قطعات تقلبی و یا بی‌کیفیت را به مشتری عرضه می‌کنند قرار دارد. اگر هم جنس باکیفیت و اصل هم پیدا بشود، در هزارتوی واسطه‌گری چنان دچار افزایش قیمت شده که مشتری را دوباره به همان خرید جنس‌های بی‌کیفیت برمی‌گرداند.

آساک چین یدک نماینده رسمی عرضه قطعات خودروهای چینی در ایران است و با ارائه ضمانت اصالت محصول، شما را از مراجعه به دیگر مراکز فروش لوازم یدکی خودروی چینی بی‌نیاز می‌کند.

خرید لوازم یدکی جک S3

جک S3 سهم بزرگی در بازار خودروی ایران دارد و به عنوان یک کراس‌اوور، در میان خریداران ایرانی محبوب است. تامین قطعات یدکی جک S3 از سوی دارندگان این خودرو همواره از دغدغه‌های بزرگ ایشان است، چراکه بازار قطعات یدکی خودرو در ایران، با فروشندگان سودجو و واسطه‌های بی‌شمار اشباع شده‌اند و در نتیجه قیمت و کیفیتی غیرمنصفانه در بازار قطعات یدکی خودروهای چینی، به‌خصوص جک S3 دیده می‌شود.

آساک چین یدک با ارائه محصولات اصل با بهترین قیمت و کیفیت و عرضه محصولِ بدون واسطه، کیفیت را در کنار قیمت برای شما تضمین می‌کند و با بهره‌مند کردن شما از بهترین خدمات ارسال، فروش و پس از فروش، به شما اطمینان می‌دهد که بهترین فروشگاه لوازم یدکی را برای تامین قطعات یدکی خودروی جک S3 خود انتخاب کرده‌اید و بدین سبب، می‌توانید خریدی بدون نگرانی و دلواپسی از جهت قیمت و کیفیت را تجربه کنید.

سوالات متداول

آیا خرید از آساک چین یدک امن خواهد بود؟

فروشگاه اینترنتی قطعات خودروی آساک چین یدک، با بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیک، به خریداران عزیز گواهی می‌کند که بهترین و امن‌ترین خریدِ ممکن را تجربه خواهند کرد.

آیا خرید اینترنتی لوازم یدکی جک S3 از آساک چین یدک مقرون به صرفه خواهد بود؟

فروشگاه آساک چین یدک به این دلیل که نماینده رسمی فروش قطعات خودروهای چینی در ایران است، قیمت‌های بسیار منصفانه‌تری نسبت به مراکز غیررسمی دارد.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک