لوازم یدکی جیلی EC7

برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با ما تماس بگیرید!

جیلی، یکی از پیشگامان در ارائه خودروهای چینی به بازار ایران بود. این شرکت با ارائه سدان‌های نسبتاً با کیفیت، به سرعت جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کرد. پس از موفقیت در عرضه چند مدل خودرو در سال 1395، بم خودرو تصمیم به عرضه جیلی GC6 در بازار ایران گرفت. نسخه اولیه این خودرو به نام جیلی GC6 الیت شناخته می‌شد، که در زمینه طراحی و امکانات داخلی برخی ضعف‌ها داشت.

بعد از گذشت حدود یک سال از عرضه جیلی GC6 در ایران، نسخه به‌روزتر این خودرو با بهبودهای مهم در بخش تجهیزات و ظاهر خودرو تحت عنوان جیلی GC6 اکسلنت توسط بم خودرو به بازار عرضه شد. این به‌روزرسانی باعث ارتقاء کیفیت و امکانات خودرو گردید و نشان از تلاش بم خودرو برای بهبود محصولات جیلی در بازار ایران داشت.

امروزه تهیه قطعات یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیتیک از دغدغه‌های بزرگ رانندگان این خودرو است که در این راهنما به معرفی قطعات یدکی این خودرو و چگونگی خریدِ آسان لوازم یدکی آن می‌پردازیم.

خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

لوازم یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیتیک

جیلی GC6 اکسلنت و الیتیک مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۸ لیتر است که می‌تواند ۱۳۸ اسب بخار در دور موتور ۶۲۰۰ دور در دقیقه نیرو تولید کند. همچنین این خودرو از استاندارد آلایندگی یورو ۴ پیروی می‌کند و در هر ۱۰۰ کیلومتر چیزی حدود ۷.۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند؛ البته این رقم مربوط به سیکل ترکیبی مصرف سوخت آن است و در شهر و جاده این اعداد متفاوت هستند.

لوازم یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیت شامل قطعات جلوبندی مانند سپر، قطعات موتوری، لوازم جلوبندی و لوازم جانبی مصرفی است که همگی در سایت آساک چین یدک با بهترین قیمت و کیفیت موجود می‌باشند. توجه داشته باشید که به علت کمیابی قطعات این خودروی چینی، قیمتِ لوازم یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیت بسته به مکانی که از آن خرید می‌کنید و متفاوت است و شما ملزم هستید که بهترین قیمت را از طریق بهترین فروشگاه قطعات یدکی به دست آورید.

معیارهای خرید لوازم یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیتیک

برای خرید قطعات یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیتباید معیارهای خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین و سودمندترین خرید را برای خود رقم بزنید و بهترین قطعه یدکی را بر روی خودروی جیلی GC6 اکسلنت و الیتخود نصب کنید. اولین معیار شما باید تضمین کیفیت محصول باشد، چراکه امروزه با توجه به قیمت بالای محصولات یدکی و خصوصاً قطعات یدکی خودروهای چینی، صرف هزینه باید یک بار انجام شود و بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

معیار بعدیِ شما، باید قیمت مناسب محصولات یدکی باشد، چراکه بازار خودروی ایران عموماً از یک قیمت ثابت در حوزه لوازم یدکی پشتیبانی نمی‌کند و یافتن فروشگاهی که قیمت‌هایش اعتبار منطقی داشته باشند بسیار حائز اهمیت است. تضمین کیفیت و قیمتِ محصولاتِ یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیتیک از اولویت‌های فروشگاه یدکی آساک چین یدک است. این فروشگاه با تضمین اصالت محصول، بهترین لوازم و قطعات را در اختیار شما قرار می‌دهد و سودمندترین خریدِ ممکن را برای شما فراهم می‌کند.

خرید لوازم یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیتیک

به سبب کمبود قطعات یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیتدر ایران، همواره فقدان فروشگاهی که بتواند به کامل‌ترین شکل ممکن، از صفر تا سد لوازم یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیت را فراهم کند حس می‌شود. همچنین کمیابی جیلی GC6 اکسلنت و الیتو قطعات یدکی آن در ایران در چندین سال اخیر، موجب شده که سوء استفاده‌گران بازار خودرو در ایران، دست به تصویب قیمت‌های بالاتر برای قطعات وارداتی این خودرو بزنند و همین امر یافتن فروشگاهی که علاوه بر تضمین اصالت کیفیت قطعات یدکی، بهترین قیمت‌ها را نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد احساس می‌شود.

آساک چین یدک تمام نیازهای خریداران را برطرف کرده و علاوه بر تضمین اصالت محصول و قیمت‌های منصفانه، آسان‌ترین پروسه خرید قطعات یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیترا در اختیار مشتریان قرار داده‌است و شما با خرید از طریق این سایت، قادر خواهید بود که قطعات یدکی موردنیاز را چه به صورت تکی و چه به صورت عمده تهیه کنید.

سوالات متداول

آیا خرید قطعات یدکی جیلی امن است؟

سایت آساک چین یدک با در اختیار داشتن نماد اعتماد الکترونیک، امن‌ترین و آسوده‌ترین خرید را برای مشتریان عزیز فراهم کرده.

آیا خرید اینترنتی لوازم یدکی جیلی GC6 اکسلنت و الیتیک از آساک چین یدک مقرون به صرفه خواهد بود؟

فروشگاه آساک چین یدک به این دلیل که نماینده رسمی فروش قطعات خودروهای چینی در ایران است، قیمت‌های بسیار منصفانه‌تری نسبت به مراکز غیررسمی دارد.

خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک