راهنمای خرید دیسک و صفحه ام وی ام 530
ام وی ام, مجله ماشین

راهنمای خرید دیسک و صفحه ام وی ام 530

استعلام قیمت و خرید دیسک و صفحه ام وی ام 530 را میتوانید از آساک چین انجام دهید. قیمت دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام 530 به نام کشور سازنده، ابعاد و اورجینال بودن آن بستگی دارد. با این مطلب مجله ماشین آساک همراه ما باشید تا با دیسک و صفحه ام وی ام 530 بیشتر آشنا شوید و به هنگام خرید انتخاب درستی انجام دهید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

توضیحات کلی درباره دیسک و صفحه ام وی ام 530

دیسک و صفحه ام وی ام 530 بخشی از گیربکس به شمار می آید که مهم ترین وظیفه آن انتقال دادن نیرو است. زمانی که نیروی منتقل می شود، طبیعتا قدرت خودرو نیز افزایش می‌یابد. دیسک و صفحه از جمله لوازم یدکی پرکاربرد است که در سیستم کلاچ به کار رفته است. این قطعه را میتوان یکی از اجزای اصلی در خودروهای دنده ای دانست. وقتی که سیستم دیسک و صفحه از کار بیفتد، دنده نیز در خودرو به خوبی عوض نمی شود و در نتیجه حرکت خودرو با مشکل مواجه میشود.

برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد دیسک و صفحه ام وی ام 530 و آگاهی از قیمت آن تا انتهای این مطلب از مجله ماشین ما را همراهی کنید.

دیسک و صفحه ام وی ام 530

اهمیت دیسک و صفحه ام وی ام 530 چیست؟

دیسک و صفحه در خودروها نقش بسیار مهمی را در انتقال نیرو و کارکرد صحیح گیربکس ایفا می‌کنند. دیسک و صفحه با همکاری دیگر قطعات گیربکس، نیروی موتور را به صورت مناسب تبدیل و منتقل می‌کنند. صفحه، به عنوان بخش فشاری، نیروی لازم را به دیسک اعمال می‌کند تا انتقال نیرو صورت گیرد. دیسک نیز با دریچه‌هایی که روی آن قرار دارند، نیرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:   افزایش عمر باتری ماشین با عایق حرارتی | تضمینی

در سیستم گیربکس ام‌وی‌ام ۵۳۰، با تغییر دنده‌ها، صفحه و دیسک به صورت هماهنگ عمل می‌کنند. با تغییر دنده به سمت بالا یا پایین، فشار صفحه بر روی دیسک تغییر می‌کند و نیرو به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این امکان به راننده می‌دهد تا قدرت خودرو را بر اساس شرایط جاده و نیازهای خود تنظیم کند. به عنوان مثال، در شرایط سخت و نیاز به قدرت بیشتر، می‌توان دنده بیشتری را انتخاب کرده و در شرایط معمولی، دنده‌ها را به صورت معمولی تغییر داد.

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

علائم خرابی دیسک و صفحه ام وی ام 530

توجه به تعویض یا تعمیر دیسک و صفحه ام وی ام 530 مهم است. چرا که این قطعه، نقش اساسی را در خودرو ایفا می کند. در زیر برخی از علائم که به شما نشان می دهد این لوازم یدکی نیاز به تعمیر دارد در زیر آورده ایم.

  1. لرزش: اگر هنگام استفاده از دسته دنده، لرزش در خودرو احساس می‌کنید، این موضوع ممکن است نشانه خرابی دیسک و صفحه باشد.
  2. صداهای غیرعادی: اگر صداهای غیرعادی مانند صدای خرد شدن و صدای زنگ زدن در هنگام تغییر دنده را می‌شنوید، ممکن است نشانه خرابی دیسک و صفحه ام وی ام 530 باشد.
  3. عملکرد نامناسب: در صورتی که خودرو شما دچار مشکلات در تغییر دنده، سرعت انتقال نیرو، یا قدرت شده است، احتمالا سیستم صفحه و کلاچ شما دچار خرابی شده است.
  4. سختی در تغییر دنده: اگر تغییر دنده در خودرو سخت و مشکل است و نیاز به زور زدن دسته دنده دارید، این نشانه ای است که به شما هشدار می دهد دیسک و صفحه خراب شده است.
  5. بوی سوختگی: اگر بوی سوختگی یا بوی دیگری در خودرو حس می‌کنید، امکان دارد که دیسک و صفحه در خودروی ام وی ام 530 از کار افتاده است.
بیشتر بخوانید:   وظیفه اویل پمپ در خودرو چیست؟

دیسک و صفحه ام وی ام 530

خرید و قیمت دیسک و صفحه ام وی ام 530

در حال حاضر قیمت دیسک و صفحه ام‌وی‌ام 530 دستخوش تغییراتی است و قیمت ثابتی ندارد. اما به صورت کلی میتوان گفت که قیمت این لوازم یدکی به عواملی مانند کیفیت، نام برند تولید کننده، جنس و ساختار قطعه، میزان عرضه و تقاضا در بازار قطعات خودرو بستگی دارد. در کنار این عوامل در برخی مناطق، هزینه‌های حمل و نقل و مالیات ممکن است قیمت دیسک و صفحه ام وی ام 530 را تحت تأثیر قرار دهد.

برای خرید این لوازم یدکی، بهترین راه این است که به یک فروشگاه لوازم یدکی معتبر مراجعه کنید. در آساک چین یدک می‌توانید از کارشناسان فروشگاه راهنمایی دریافت کنید و قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید. قبل از خرید، حتماً مطمئن شوید که قطعات مورد نظر با مدل و سال تولید خودروی ام وی ام 530 شما سازگاری دارند.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 155

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *