همه چیز درباره سفت کن تایم MVM x22
ام وی ام, مجله ماشین

همه چیز درباره سفت کن تایم MVM x22

سفت کن تایم MVM x22  تسمه یا مدل دیگر MVM x22mt نوعی کشش مناسب را در تسمه تایم ایجاد می کند که از لغزش تسمه و ارتعاشات پیچشی آن در موتور خودرو پیشگیری میکند. شما میتوانید با مراجعه به صفحه دسته بندی لوازم یدکی ام وی ام x22 اقدام به خرید تسمه سفت کن تایم X22 کنید. برای آشنایی با این لوازم یدکی ام وی ام، قیمت و خرید آن تا انتها با ما همراه باشید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک
سفت کن تایم MVM x22

سفت کن تسمه تایم اتوماتیک

تعریف تسمه تایم و کاربرد آن در خودرو

قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث سفت کن تایم MVM x22 شویم. اجازه بدهید ابتدا با مفهوم تسمه تایم در خودرو و کاربرد آن آشنا شویم. تسمه تایم یک قطعه مهم در موتور خودرو است که وظیفه‌های مختلفی انجام می‌دهد. این تسمه معمولاً در بخش موتور و در نزدیکی کرنک‌شفت (کرنکاکسل) و کام شفت قرار دارد. وظیفه اصلی تسمه تایم در خودرو به شرح زیر است:

  • همگام‌سازی سیستم‌های موتور
  • انتقال قدرت از کرنک‌شفت به کام‌شفت
  • حفاظت از موتور

در صورتی که تسمه تایم خراب شود یا همگام‌سازی موتور به هر دلیلی از دست برود، ممکن است موتور مختل شود و آسیب‌های جدی به سیستم آن وارد شود. بنابراین، نگهداری و تعویض منظم تسمه تایم برای افزایش عمر و عملکرد بهینه خودرو بسیار مهم است.

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

اهمیت سفت کن تایم MVM x22 برای موتور خودرو

وظیفه سفت ‌کن تایم MVM x22 این است که تنظیم میزان کشش در تسمه تایم را به حد مناسبی انجام دهد. به عبارت دقیق‌تر، سفت‌کن به تنهایی یا به همراه تسمه تایم در موتور خودرو قرار می‌گیرد و با تنظیم فشار در تسمه، تاخیر یا افت تسمه تایم را کاهش یا افزایش می‌دهد. به صورت کلی سفت‌ کن تایم MVM x22 از این جهت در خودرو اهمیت دارد که از هرگونه لغزش یا گسستگی نامنظم در تسمه تایم جلوگیری می کند. با این حساب میتوان گفت که اگر تسمه تایم به طور مداوم کشیده نشود و تنش مناسب در آن ایجاد نشود، موتور نیز به مرور زمان آسیب می بیند و عملکرد آن با مشکل روبرو میشود.

سفت کن تایم MVM x22

سفت کن تایم ام وی ام

خرید لوازم یدکی سفت کن تایم MVM x22

خرید سفت ‌کن تایم  MVM x22برای خودروی شما، مهم است و باید توجه به نکاتی داشته باشید تا از کیفیت و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید ترجیحاً از مارک‌های معتبر و با تجربه در تولید قطعات خودرویی سفت‌ کن تسمه تایم خریداری کنید. همچنین مطمئن شوید که سفت‌کن تسمه تایم با مدل و سال ساخت خودروی ام وی ام  شما مطابقت دارد. هر مدل خودرو ممکن است نیاز به سفت‌کن با ویژگی‌های خاص داشته باشد.

بیشتر بخوانید:   تفاوت بین فرمان هیدرولیک و فرمان برقی

سفت ‌کن تایم MVM x22 باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد. برای اطمینان از کیفیت، به مواد ساخته شده از فلزات مقاوم در برابر فشار و حرارت توجه کنید. به علاوه در زمان خرید بررسی کنید که آیا سفت‌کن تسمه تایم دارای گارانتی از تولید کننده یا فروشنده می‌باشد یا خیر.

عوامل موثر در تعیین قیمت سفت کن تایم MVM x22

قیمت سفت ‌کن تسمه تایم MVM x22 متغیر است و به عوامل مختلفی مانند برند، مدل، کیفیت ساخت، فروشگاه عرضه کننده، وضعیت بازار و …بستگی دارد. با توجه به این عوامل متغیر، قیمت سفت ‌کن تسمه تایم می‌تواند در بازار و بر اساس شرایط زمانی مختلف، متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت، با شماره تلفن های موجود در سایت آساک چین یدک تماس بگیرید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 156

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *