پخش لوازم یدکی خودروهای چینی کجاست
آریزو, ام وی ام, ماشین ها, مجله ماشین

پخش لوازم یدکی خودروهای چینی کجاست؟

اگر میخواهید بدانید پخش لوازم یدکی خودروهای چینی کجاست و قطعات یدکی خودروهایی مثل آریزو، ام وی ام، تیگو، لیفان و … را کجا تهیه کنید این مقاله مجله ماشین را از دست ندهید. این روزها بازار خرید و فروش خودروهای چینی خیلی داغ است و افراد زیادی خودروهای چینی را به خودروهای ایرانی ترجیح می دهند. خوشبختانه لوازم یدکی این خودرو در همه فروشگاه ها یافت می شود. بهتر است برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی به مراکز معتبر پخش لوازم یدکی خودروهای چینی مراجعه کنید. در این مقاله از آساک چین یدک همراه ما باشید تا با لوازم یدکی چینی و مراکز معتبر برای خرید آن آشنا شوید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک
پخش لوازم یدکی خودروهای چینی

پخش لوازم یدکی خودروهای چینی

حتما بخوانید:

لیست قطعات یدکی خودرو و بهترین زمان تعویض لوازم یدکی

معرفی لوازم یدکی خودروهای چینی

خودروهایی مانند جک، لیفان، چری، برلیانس و ام وی ام از خودروهای محبوب چینی هستند. فروشگاه لوازم یدکی آساک چین یدک یکی از بهترین مراکز برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی است. لوازم یدکی خودروهای چینی شامل قطعات برقی، قطعات یدکی موتور و لوازم بدنه می شود. این فروشگاه سابقه ای طولانی در واردات قطعات یدکی خودروهای چینی دارد. در ادامه به معرفی لوازم یدکی خودروهای چینی می پردازیم.

  • سینی جلوی برلیانس: این قطعه از محصولات وارداتی کشور چین است و به نام های سینی جا چراغی و سینی فن رادیاتور هم شناخته می شود. کار این سینی محافظت از قطعاتی مانند رادیاتور کولر و رادیاتور آب است.
  • چراغ جلوی لیفان: این چراغ از محصولات کمپانی لیفان است و کیفیت بالایی دارد. بهترین مرکز پخش لوازم یدکی خودروهای چینی برای خرید این چراغ فروشگاه آساک چین یدک است.
  • سپر لیفان: یکی از مهم ترین لوازم یدکی لیفان، سپر این خودرو است. این سپر در برابر ضربات محکم، بسیار مقاوم است. ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که این قطعه را از کجا بخرند. آساک چین یدک بهترین مرکز فروش لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله سپر لیفان است.
  • چراغ جلو و عقب جک: چراغ های جلو و عقب خودروی چینی جک، از پرفروش ترین لوازم یدکی این خودرو هستند. این قطعه محصولی با کیفیت است و امکانات زیادی دارد. از جمله امکانات این چراغ می توان به لامپ های هالوژنی و لنز برای نور پایین اشاره کرد.
  • تیغه برف پاک کن چری: این تیغه از محصولات وارداتی با کیفیت و ساخت کشور چین است. برای خرید این تیغه به فروشگاه های معتبر پخش لوازم یدکی خودروهای چینی مراجعه کنید.
  • فیلتر هوای ام وی ام: این محصول ساخت کشور چین است و با تصفیه هوای خودرو، از جمع شدن ذرات در موتور خودرو جلوگیری می کند. با مراجعه به فروشگاه آساک چین یدک که از بهترین مراکز پخش لوازم یدکی خودروهای چینی است، می توانید این فیلتر را تهیه کنید.
  • تسمه تایم لیفان: تسمه تایم از لوازم یدکی مهم خودروی چینی لیفان است و از پلاستیک تولید می شود. تسمه تایم وظیفه دارد زمان درست باز و بسته شدن سوپاپ ها را به خوبی کنترل کند.
پخش لوازم یدکی

پخش لوازم یدکی خودروهای چینی

حتما بخوانید:

سود لوازم یدکی خودرو چقدر است؟

بیشتر بخوانید:   پلوس خودرو چیست + راهنمای خرید پلوس و قیمت

سوالات متداول در مورد لوازم یدکی خودروهای چینی

  1. آیا می توان در ایران لوازم یدکی اصل برای خودروهای چینی تهیه کرد؟

بله. مراکز شناخته شده مانند آساک چین یدک مرکز اصلی پخش لوازم یدکی خودروهای چینی هستند.

  1. مهم ترین ویژگی آیینه بغل خودروی چینی جک چیست؟

این آیینه برقی است و بدون دخالت دست تنظیم می شود. آیینه جک مجهز به گرم کن است و در فصل زمستان بخار نمی کند.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک

جمع بندی

خودروهای چینی از جمله ام وی ام و چری از خودروهای پرفروش در ایران هستند. این خودروها در مدل های مختلف تولید و به بازار خودروی ایران عرضه می شوند.

برای خرید و همچنین اطلاع از قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی، از کارشناسان با تجربه ما در آساک چین یدک کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:

یاتاقان زدن در ماشین به چه معناست؟

روغن سنتتیک چیست؟
Read More
مجله ماشین

روغن سنتتیک چیست؟

روغن سنتتیک یا روغن فول سنتتیک، روغن خودرویی است که فاقد روغن های معمولی...

بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید:   همه چیز درباره کمپرسور کولر خودروهای چینی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 124

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *