آشنایی با خودرو لیفان به همراه مزایا و معایب
ماشین ها, مجله ماشین

آشنایی با خودرو لیفان به همراه مزایا و معایب

سازنده خودرو لیفان یک کمپانی چینی است و از سال  1992 شروع به فعالیت کرده است. در حال حاضر کمپانی خودرو سازی لیفان با شرکت کرمان موتور همکاری می کند. این کمپانی تا به حال خودروهایی از جمله لیفان  X50 ، X60 و X70  را به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است. در ادامه در مجله ماشین آساک چین یدک شما را با مشخصات این سه خودرو آشنا می کنند.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک
خودرو لیفان X50

خودرو لیفان X50

بررسی لیفان X50 همراه با مزایا و معایب

خودروی لیفان X50  یکی از خودروهای کمپانی لیفان است و شباهت زیادی به خودروهای هاچ بک دارد. این خودرو در دو مدل اتومات و دستی توسط کمپانی کرمان موتور تولید می شود. این کمپانی برای امنیت بیشتر و همچنین کاهش وزن این خودرو، در ساخت این خودرو، از ورقه های فولادی استفاده کرده است. این ورقه ها وزن کمی دارند ولی با این حال در برابر ضربه های محکم مقاوت بالایی دارند.

در مورد مشخصات فنی لیفان X50  می توان گفت موتور این خودرو،  1.5 لیتری است و قدرتی  در حدود 102 اسب بخار دارد. سرعت این ماشین در مدل اتومات 170 کیلومتر در ساعت و در مدل دستی 160 کیلومتر در ساعت است. بعضی از امکانات این خودررو سانروف، کامپیوتر سفری، رینگ آلومینویمی، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سنسور دنده عقب و … هستند. بعضی از مهمترین مزایای لیفان X50 ، فرمان برقی نرم و فضای جا دار کابین است. این خودرو در کنار داشتن مزایای زیاد، معایبی هم دارد:

  • کند بودن عمکرد گیربکس
  • بالا بودن مصرف سوخت
  • شتاپ پایین در مدل اتومات
نمای داخلی لیفان x60

نمای داخلی لیفان x60

بررسی لیفان X60 همراه با مزایا و معایب

خودروی لیفان X60  در سال 2011 ساخته شده است. این خودرو در ابتدا با گیر بکس دنده ای و سپس با گیر بکس اتومات تولید شد. موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپه و حجم موتور 1794 سی سی از مشخصات فنی این مدل لیفان است. حداکثر سرعت خودروی لیفان 1794، 170 کیلومتر در ساعت است و حداکثر قدرت اسب بخار این ماشین 131 اسب بخار در 6000 دور در هر دقیقه می باشد. طراحی این نسل از لیفان، شبیه به نسل قدیم هیوندای سانتافه است. وجود جلو پنجره ایو چراغ های بزرگ، ظاهر زیبایی به این ماشین داده است.

بیشتر بخوانید:   افزایش عمر باتری ماشین با عایق حرارتی | تضمینی

از مهمترین نکات مثبت این ماشین، جعبه دنده اقتصادی و همچنین فرمان پذیری مناسب این  خودرو است. از معایب لیفانX60 می توان به کمبود امکانات رفاهی و کیفیت ساخت پایین آن اشاره کرد.

بررسی لیفان X70 همراه با مزایا و معایب

خودروی لیفان X70 ، ظاهری جذاب و اسپرت دارد. این خودرو چراغ های کشیده ای دارد که تا سمت گلگیر ادامه دارند. خرید لیفان X70  در مقایسه با دو مد ل دیگر مزیت های بیشتری دارد. این خودرو مجهز به سیستم مدیریت پایداری، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، گرم کن صندلی و فناوری ترمز ABS-ESP-EBD-BOS است. این ماشین، خودرویی اقتصادی است و کابین بزرگی دارد.

خودرو لیفان X70

خودرو لیفان X70

سوالات متداول در مورد خودروهای لیفان

  1. لیفان مدل X70 چه معایبی دارد؟

یکی از معایب این خودرو، عایق بندی ضعیف آن است.

  1. آیا قیمت مدل اتومات و دنده ای این خودرو متفاوت است؟

بله قیمت لیفان مدل اتومات از نوع دنده ای آن گران تر است.

جمع بندی

کمپانی لیفان قبل از وارد کردن خودروهای خود به بازار، کلیه تست های لازم را روی خودرو انجام می دهد و مجموعه ایی فنی برای انجام این کار طراحی کرده است.

برای خرید انواع لوازم یدکی لیفان ، با کارشناسان ما در آساک چین یدک تماس بگیرید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *