راهنمای خرید لوازم یدکی آریزو شرکتی
آریزو, ماشین ها, مجله ماشین

راهنمای خرید لوازم یدکی آریزو شرکتی

برای خرید لوازم یدکی آریزو شرکتی و قیمت نکاتی لازم است که باید بدانید. خودروی چری آریزو، ساخت کشور چین و توسط کمپانی چری تولید شده است. این خودرو برای اولین بار در سال 1395 توسط شرکت مدیران خودرو وارد بازار خودروی ایران شد. بهتر است برای خرید لوازم یدکی آریزو شرکتی به مراکز معتبر لوازم یدکی مراجعه کنید. نسل  دوم این خودرو با حجم موتور 1500 سی سی و گیبربکس 7 سرعته CVT عرضه شد. در این مقاله از آساک چین یدک همراه ما باشید تا با لوازم و قطعات یدکی این خودرو بیشتر آشنا شوید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک
لوازم یدکی آریزو شرکتی

لوازم یدکی آریزو شرکتی |
فیلتر هوای آریزو

معرفی لوازم یدکی آریزو

کلیه لوازم یدکی آریزو شرکتی از جمله قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق، قطعات بدنه، لوازم برقی و سیستم الکترونیکی در فروشگاه آساک موجود است.همچنین سیستم ترمز و فرمان،  قطعات موتوری، چراغ ها و لامپ ها، باتری و فیلتر های این خودرو را می توانید از این فروشگاه تهیه کنید. در ادامه این مقاله با بعضی از لوازم یدکی این خودرو آشنا می شویم.

  • فیلتر آریزو: خودروری آریزو شامل 3 فیلتر هوا، روغن و سوخت است. هنگام خرید لوازم یدکی آریزو شرکتی از جمله فیلترهای هوای این خودرو، به مراکز معتبر مراجعه کنید و از اصل بودن محصول اطمینان کسب کنید. فیلتر روغن این خودرو، در مسیر سیستم روغن کاری قبل از پمپ روغن قرار می گیرد. این فیلتر از وارد شدن ذرات ناخالص به داخل پمپ جلوگیری می کند.
  • رینگ آریزو: رینگ آریزو از لوازم یدکی لوکس این خودرو است و ظاهری اسپرت و لوکس به خودرو می دهد. قیمت رینگ این خودرو که از لوازم یدکی آریزو شرکتی است، به خاطر زیبایی ظاهری و پهنای زیادش، از سایر رینگ ها بیشتر است.
  • چراغ خطر عقب چپ گلگیر آریزو: یکی دیگر از لوازم یدکی آریزو شرکتی، چراغ خطر عقب این خودرو است. این چراغ در قسمت عقب خودرو نصب می شود و محصولی با کیفیت است.
  • بال عقب چری آریزو: لوازم لوکس این خودرو روز به روز در حال زیباتر شدن است. بال عقب چری از لوازم لوکس است و زیبایی این خودرو را دو برابر می کند. این قطعه روی صندوق عقب خودرو نصب می شود و به گونه ای طراحی شده است که از خودرو بیرون نمی زند.

جمع بندی

قیمت لوازم یدکی آریزو

یکی از عوامل تعیین کننده قیمت لوازم یدکی آریزو شرکتی، کیفیت آن است. به طور کلی یکی از شاخص های مهم درهنگام خرید لوازم یدکی، کیفیت و قیمت است. متاسفانه به خاطر وجود رقابت در بازار لوازم یدکی خودرو، این روزها لوازم یدکی غیر اصل و بی کیفیت با قیمت کمتر در بازار وجود دارد. در صورت استفاده از لوازم یدکی غیر اصل، هزینه تعمیرات خودرو چند برابر می شود. لوازم یدکی غیر اصل معمولاً کیفیت پایینی دارند و نه تنها مشکل خودرو را حل نمی کنند بلکه به سایر قطعات هم آسیب می زنند.

لوازم یدکی آریزو شرکتی

لوازم یدکی آریزو شرکتی | خودرو آریزو 5 شرکتی

سوالات متداول در مورد لوازم یدکی آریزو

  1. استفاده از لوازم یدکی غیر اصل چه مشکلاتی برای خودرو ایجاد می کند؟
بیشتر بخوانید:   انواع چراغ خودرو و کاربردهای آن

برای خرید لوازم یدکی آریزو شرکتی حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید. استفاده از لوازم یدکی بی کیفیت و فیک، منجر به کاهش عمر خودرو می شود.

  1. فیلتر آریزو چه زمانی باید تعویض شود؟

فیلتر هوای موتور آریزو که از لوازم یدکی آریزو شرکتی است به خاطر داشتن کیفیت بالا، تا 10 هزار کیلومتر به خوبی کار می کند.

جمع بندی

لوازم یدکی اصل و شرکتی نقش مهمی در کارایی و طول عمر خودرو دارند. استفاده از لوازم بی کیفیت مانند لنت ترمز، ممکن است منجر به بروز مشکلات جبران ناپذیر از جمله نگرفتن ترمز شود.

یکی از مهم ترین اهداف فروشگاه آساک چین یدک، ارائه محصولات اصل و با کیفیت و همچنین جلب رضایت مشتریان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لوازم یدکی آریزو شرکتی و خرید این لوازم، از کارشناسان ما در آساک چین یدک کمک بگیرید.

روغن سنتتیک چیست؟
Read More
مجله ماشین

روغن سنتتیک چیست؟

روغن سنتتیک یا روغن فول سنتتیک، روغن خودرویی است که فاقد روغن های معمولی...

بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید:   آشنایی با انواع زیباترین خودرو چینی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 122

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *