همه چیز درباره دیسک و صفحه ام وی ام x33
ام وی ام, مجله ماشین

همه چیز درباره دیسک و صفحه ام وی ام x33

دیسک و صفحه ام وی ام x33 از قطعات اصلی و لوازم یدکی خودرو چینی ام وی ام MVM است و وظیفه انتقال نیرو را به عهده دارند. دیسک کلاچ MVM X33 و صفحه کلاچ MVM X33 یکی از مهم ترین سیستم هایی است که در هر خودرو استفاده می شود و معمولاً در خودروهای دنده ای کاربرد دارد. به منظور آشنایی بیشتر با عملکرد این قطعه مهم، تا انتهای این مطلب از مجله ماشین آساک چین یدک همراه ما باشید.

نحوه عملکرد دیسک و صفحه ام وی ام x33

سیستم کلاچ متشکل از یک صفحه، دیسک و بلبرینگ است که به صفحه فلایویل نصب هستند. این سیستم موجب انتقال نیرو به چرخ، و در نهایت حرکت خودرو می شود. دیسک و صفحه ام وی ام x33، توسط یک ساز و کار به پدال کلاچ وصل می شود و زمانی که پدال کلاچ فشار داده می شود، ارتباط موتور خودرو با جعبه دنده قطع می شود. هنگامی که این ارتباط قطع شود، جعبه دنده نیروی کمتری به دیفرانسیل وارد می کند و در نتیجه سرعت چرخ ها کمتر می شود.

دیسک و صفحه ام وی ام x33

اهمیت سالم بودن دیسک و صفحه خودرو

در صورتی که دیسک و صفحه ام وی ام x33 به درستی کار نکند، دنده به درستی جا نمی رود. در حقیقت دیسک و صفحه یکی از پرمصرف ترین قطعاتی استفاده شده در سیستم کلاچ است و اصلی ترین اجزای خودروهای دنده ای محسوب می شود. به طور کلی مهم ترین وظیفه دیسک و صفحه در خودرو شامل این موارد می شود.

  • عوض کردن دنده
  • اتصال بین گیربکس و موتور برای انتقال دادن نیرو
  • قطک کردن ارتباط موتور و گیربکس
  • خلاص کردن خودرو
بیشتر بخوانید:   راهنمای انتخاب بهترین تایر برای ماشین MVM

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

نکات مهم برای تعویض دیسک و صفحه

دیسک و صفحه ام وی ام x33 بعد از مدتی کار کردن، نیاز به تعویض پیدا می کنند. در ادامه علائمی که نشان دهنده زمان تعویض دیسک و صفحه است را بررسی می کنیم.

  • هنگامی که خودروی شما در زمان بالا رفتن از سربالایی کشش زیادی نداشته باشد، نشان دهنده این است که صفحه کلاچ باید عوض شود.
  • اگر دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام x33 آسیب ببیند، دنده یک و دنده عقب به سختی جا می روند. در صورتی که همه دنده ها به سختی جا روند، ایراد از گیربکس خودرو است
  • خودروی ایستاده را روی دنده یک بگذارید و سپس پدال کلاچ را رها کنید. در صورتی که بدنه خودرو دچار لرزش شد، دیسک و صفحه باید عوض شود.
  • اگر خودروی ایستاده ام وی ام روی دنده دو قرار بگیرد، خودرو خاموش می شود. در غیر این صورت دیسک و صفحه نیاز به تعویض دارند.
دیسک و صفحه ام وی ام x33

خودروی ام وی ام x33

جمع بندی | دیسک و صفحه ام وی ام x33

دیسک و صفحه ام وی ام x33، محصولی است که به صورت وارداتی عرضه می شود. این قطعه از قطعات مهم خودروی ام وی ام است و در قسمت جلوبندی این خودرو نصب می شود.

تمام قطعات یدکی خودروی ام وی ام را می توانید با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا از آساک چین یدک تهیه کنید.

مقاله پیشنهادی: همه چیز درباره دیسک و صفحه کلاچ MVM

بیشتر بخوانید:   بهترین ماشین چینی ارزان قیمت

سوالات متداول در مورد دیسک و صفحه خودرو

مهم ترین نشانه خرابی دیسک و صفحه خودروی ام وی ام چیست؟

یکی از مهم ترین علائم خرابی دیسک وصفحه ام وی ام x33، شتاب نداشتن خودرو به اندازه کافی یا پایین آمدن سرعت آن است.

استفاده از دیسک و صفحه با کیفیت چه تاثیری در عملکرد خودرو دارد؟

با کیفیت بودن دیسک وصفحه ام وی ام x33 اهمیت زیادی در عملکرد خودرو دارد. چون این قطعه به طور مستقیم بر نرمی کلاچ، شتاب خودرو، قدرت و همچنین مصرف سوخت تاثیر می گذارد.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 156

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *