معرفی خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
ام وی ام, ماشین ها, مجله ماشین

معرفی خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک

ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، خودرویی چینی است که توسط کمپانی مدیران خودرور در تیر ماه سال 1402 وارد  بازار خودروی ایران شد. ام وی ام X33 یکی از قدیمی ترین کراس اوورهای چینی در بازار کشور ایران است و مدیران خودرور تاکنون در سه نسل این خودرو را مونتاژ کرده است.  وجه اشتراکی که بین این سه خودرو وجود داشته است، پیشرانه و پلتفرم مشابه آنها بوده است. ام وی ام X33 کراس، پیشرانه متفاوتی نسبت به نسل های قبل دارد و در حقیقت نسخه ارتقا یافته ام وی ام 22 X پرو است. اگر می خواهید با مشخصات فنی و ظاهری و همچنین امکانات این خودرو بیشتر آشنا شوید، در این مطلب از مجله ماشین آساک چین یدک همراه ما باشید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک

خودروی ام وی ام X33 کراس، دارای یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربو است. این خودرو می تواند 102 اسب بخار قدرت و 150 متر نیوتون گشتاور تولید کند. ام وی ام X33 کراس اتوماتیک در محور جلو، از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده می کند. ترمزهای این خودرور در هر 4 چرخ، دیسکی بوده و مجهز به امکاناتی نظیر ABS و EBD هستند. وزن این خودرور 1314 کیلوگرم است و به طور میانگین در هر 100 کیلومتر 6 لیتر بنزین مصرف می کند. به طور کلی مشخصات فنی این خودرو به این صورت است.

خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک-1

  • انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
  • حجم و نوع موتور: 1000 توربو
  • حداکثر گشتاور: 150
  • موتور: 3 سیلندر 12 سوپاپه
  • جعبه دنده: 9 سرعته CVT
  • تعلیق جلو: مک فرسون
  • تعلیق عقب: تویست بیم
بیشتر بخوانید:   قطعات یدکی چینی از کجا بخریم؟ خرید لوازم یدکی چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

بررسی امکانات رفاهی خودروی ام وی ام X33 کراس

خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک در زمینه امکانات رفاهی، دارای آپشن های نسبتاً مناسبی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

  1. آیینه های تا شونده برقی مجهز به گرمکن
  2. سانروف
  3. سنسور پارک جلو و عقب
  4. ترمز پارک برقی
  5. پنل تهویه مطبوع دیجیتالی
  6. استارت دکمه ای و سیستم ورود بدون کلید
  7. قابلیت روشن کردن پیشرانه از راه دور

بررسی مشخصات ظاهری خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک

همان طور که در ابتدا اشاره شد، خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک نسخه جدیدی از ام وی ام X22 پرو است. این خودرو در مقایسه با نسخه اصلی خود، تغییرات قابل توجهی کرده است. تغییراتی که در نمای داخلی ایجاد شده است، بیشتر از تغییراتی است که در ظاهر خارجی خودرو به وجود آمده است. به عنوان مثال یکی از تغییرات ظاهری در ام وی ام X33 کراس، در جلو پنجره و سبک طراحی چراغ های دی لایت ایجاد شده است.

خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک-1

نسل سوم خودروهای ام وی ام

در بخش های جانبی، تفاوت زیادی بین ام وی ام X33 کراس اتوماتیک و ام وی ام X22 پرو دیده نمی شود. فقط در قسمت نمای جلوی خودرو، کشیدگی بیشتری وجود دارد که ظاهر جذاب تری از قبل به خودرو داده است. در قسمت عقب خودرو هم، چراغ های کوچک به وسیله یک خط قرمز به هم وصل شده اند. به این ترتیب سبک طراحی عقب خودرو با بقیه قسمت های آن هماهنگ دیده می شود.

جمع بندی

خودرو ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، خودرویی محبوب در بین ایرانیان است و تا این لحظه سه نسل از این خودرو به بازار خودرو وارد شده است. وجه تشابه هر سه نسل، استفاده از پلتفرم و پیشرانه شبیه به هم بود. در حقیقت هر نسل از این خودرو، نسخه پیشرفته نسل قبلی است که از نظر امکانات رفاهی و طراحی ظاهری تغییراتی در آن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:   5 دلیل عمده ضعیف شدن باتری ماشین

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی و ظاهری MVM X33 کراس، مقالات مرتبط در آساک چین یدک را مطالعه کنید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیاز 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *