فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲
آریزو, ام وی ام, ماشین ها, مجله ماشین

فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲

فروش اقساطی مدیران خودرو: شرکت مدیران خودرو یکی از برترین عرضه‌کنندگان خودرو در بازار ایران است که هر ساله محبوبیت محصولاتش در میان ایرانیان بیشتر نیز می‌شود. محصولات مدیران خودرو در سال 1402 با تعرفه‌های ویژه‌ی اقساطی به بازار خودرو عرضه شده‌اند که هر خریداری نیاز دارد از این شرایط مطلع باشد. فروش اقساطی مدیران خودرو از همین حالا آغاز شده و به سرعت درحال تکمیل پیش فروش خودروهای امسال می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید از شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در سال 1402 مطلع شوید، تا انتهای این مقاله همراه مجله ماشین آساک چین یدک باشید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

معرفی شرایط مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو از سال 1381 خودروهای مونتاژشده‌ی شرکت‌های چینی را در ایران مونتاژ می‌کند. خودروهای این شرکت از سطح بالای کیفیت جهانی و امکانات فنی برخوردارند و همواره از لحاظ امنیت و رفاه داخلی نمرات بالایی را از سوی مراکز تست کیفیت دریافت می‌کنند. فونیکس و چری، دو محصول پرطرفدار این شرکت هستند که به طور گسترده در بازار خودروی ایران عرضه شده‌اند و همیشه مورد استقبال خریداران در بازار قرار می‌گیرند.

از جدیدترین محصولات مدیران خودرو می‌توانیم به ام‌ وی‌ ام ایکس 22، ام‌ وی‌ ام ایکس 22 پرو، ام‌ وی‌ ام ایکس 33 کراس، ام‌ وی‌ ام ایکس 55 پرو و چری آریزو 5 نیو فیس اشاره کنیم که از محبوبیتی بی‌نظیر در بازار خودرو برخوردار شده‌اند. خوردوهایی که نام فارسی آن‌ها مرور شد، از بیشترین کیفیت تولید و مونتاژ بهره‌مندند و بهترین امکانات رفاهی و فنی را برای رانندگان و خریداران فراهم می‌کنند. مدیران خودرو تولید چندی از مشهورترین و پرطرفدارترین خودروهایش را در سال 1402 متوقف کرده و در عوض، اقدام به فروش اقساطی آن‌ها و خودروهای جدید کرده‌است.

بیشتر بخوانید:   ام وی ام X55 پرو به بازار وارد شد

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

شرایط اقساطی خرید از مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو مانند دیگر شرکت‌های اتوموبیل‌سازی در ایران، قوانین و شرایط به‌خصوص خودش را برای ارائه محصولاتش دارد. ما در آساک چین یدک، تمام شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو در سال 1402 را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا شما با آگاهی کامل اقدام به خرید از مدیران خودرو کنید.

مدیران خودرو در اولین مرحله‌ی فروش اقساطی، مبلغی را به عنوان ودیعه از شما دریافت می‌کند و مابقی را به صورت اقساط 12 تا 60 ماهه خواهید پرداخت. با توجه به چنین شرایط مطلوبی که برای فروش محصولات مدیران خودرو در نظر گرفته شده، می‌توان انتظار داشت که جدیدترین خودروهای ایران خودرو به سرعت فروش خواهند رفت. اما این ودیعه‌ی اولیه به چه صورت گرفته می‌شود؟

فروش اقساطی مدیران خودرو

خوب است بدانید که مدیران خودرو پس از توجه به توان خریدار است که مبلغی را به عنوان ودیعه مشخص می‌کند. البته باید توجه کنید که شرط اساسی فروش اقساطی مدیران خودرو این است که مبلغ ودیعه، کمتر از 40 درصد هزینه کامل خودرو نباشد. مابقی این مبلغ را می‌توان در اقساط 12 تا 60 ماهه به مدیران خودرو پرداخت.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در فروش اقساطی مدیران خودرو به یاد داشته باشید این است که سود مدیران خودرو از فروش اقساطی، 21 درصد خواهد بود. خریداری محصولات مدیران خودرو به صورت اقساطی یک فرصت بی‌نظیر برای تهیه‌ی جدیدترین و باکیفیت‌ترین خودروهای به‌ روز دنیا است. مدیران خودرو اعلام نکرده که تا چه زمانی سیستم فروش اقساطی مدیران خودرو خود را باز خواهد گذاشت. اما انتظار می‌رود که تا پایان سال شاهد بسته شدن این سیستم فروش اقساطی باشیم، در نتیجه اگر به دنبال خرید محصولات مدیران خودرو به صورت اقساطی هستید، خوب است که هرچه زودتر اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:   راهنمای خرید قطعات یدکی x33

چه خودرو هایی در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه آذر ۱۴۰۲ عرضه شده است؟

فروش اقساطی مدیران خودرو
بر اساس اطلاعات مندرج در اعلان مدیران شرکت خودرو، در شرایط فروش اقساطی با شرایط ویژه برای ماه آذر، سه محصول از خط تولید برند ام وی ام به بازار عرضه گردیده است. این محصولات شامل مدل‌های ایکس ۲۲ پرو دستی، ایکس ۵۵ پرو و سدان آریزو ۵ اسپرت می‌باشند. این اقدام به خریداران این امکان را می‌دهد که در دسته‌های مختلف، یک خودروی مناسب را انتخاب نمایند.

قیمت‌گذاری این خودروها در این برنامه به همان روشی که پیشتر اعلام شده بود، بر اساس تعیینات مصوب شورای رقابت صورت گرفته است و قیمت نهایی با در نظر گرفتن تمامی هزینه‌های قانونی محاسبه می‌شود. این قیمت‌ها پیش از این در قالب لیست قیمت توسط مدیران شرکت خودرو منتشر شده بود.

با توجه به وجود گستره‌ای از شرایط اقساطی با مدت‌های مختلف (از ۱ تا ۵ سال) و امکان انتخاب میزان پیش‌پرداخت، همچنین تنوع در مدل‌های خودرو، جهت دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط فروش، می‌توانید با آسیا خودرو تماس حاصل فرمایید. تیم فروش ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما می‌باشد.

لطفاً به یاد داشته باشید که طبق اعلام مدیران خودرو، مدت اعتبار این برنامه فروش به‌مدت محدود است و در صورت به پایان رسیدن ظرفیت، فروش این خودروها به اتمام خواهد رسید.

سوالات متداول

شرایط خرید اقساطی خودرو از مدیران خودرو به چه شکلیه؟

در این مقاله به طور کامل درباره شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو توضیح دادیم و شرایط خرید هر خودرو را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید:   آشنایی با بازار آنلاین لوازم یدکی خودرو چینی

چه خودروهایی در سبد فروش اقساطی مدیران خودرو حضور دارن؟

ام‌وی‌ام ایکس22، ام‌وی‌ام ایکس22 پرو، ام‌وی‌ام ایکس33 کراس، ام‌وی‌ام ایکس55 پرو و چری آریزو 5 نیو فیس از جدیدترین محصولات مدیران خودرو هستند که در قالب فروش اقساطی مدیران خودرو فروش می‌رسند.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *