آخرین شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در سال ۱۴۰۲
ماشین ها, مجله ماشین

آخرین شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در سال ۱۴۰۲

فروش اقساطی کرمان موتور با شرایط ویژه آغاز شده‌است. کرمان موتور بالغ بر 30 سال است که نقش به سزایی در تأمین خودروهایی داخلی ایفا می‌کند و هر ساله محصولات جدیدی به بازار خودروی ایران می‌افزاید. کرمان موتور در سال 1402 اعلام کرده که محصولاتش را به شکل اقساطی در سامانه یکپارچه خودرو عرضه خواهد کرد، اما آیا این شرایط را می‌دانید؟ در این مقاله از مجله ماشین آساک چین یدک به سراغ فروش اقساطی کرمان موتور رفته‌ایم و قصد داریم شرایط فروش این شرکت را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

معرفی شرایط کرمان موتور

کرمان موتور یکی از چندین شرکت بزرگ تولید خودروهای مونتاژ در ایران است که سابقه‌ای سی ساله در تولید و عرضه خودروهای خارجی در ایران دارد. این شرکت که با مشکلات پس از تحریم نیز دست و پنجه نرم‌ می‌کرده، امروزه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولید  و عرضه خودرو در ایران شده‌است.

کرمان موتور در سال 1402 اقدام به عرضه برخی از خودروهای تولیدی‌اش به صورت اقساط کرده‌است. این خودروها شامل کی‌ام‌سی جی7، جک جی4، جک اس5 و جک اس3 می‌باشد که هر کدام با قیمت‌ها و شرایط نسبتاً متفاوت در سیستم یکپارچه عرضه شده‌اند. کرمان موتور با کاهش دادن تنوع در سبد فروش اقساطی، فروش هر کدام از محصولات گفته شده را تضمین کرده است، در نتیجه اگر قصد خرید اقساطی هر یک از خودروهای گفته‌شده را دارید، بهتر است که زودتر اقدام کنید.

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

بیشتر بخوانید:   دلایل لرزش موتور خودرو چیست

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در سال 1402

در صورتی که متقاضی خریداری محصولات کرمان موتور هستید، باید از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور مطلع باشید. کرمان موتور در سال 1402 شرایط به‌خصوصی را برای خرید اقساطیِ هر یک از خودروهای موردنظر اعلام کرده‌است.

1- فروش اقساطی کرمان موتور جک J4

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

از ارزان‌ترین قیمت در بخشنامه فروش اقساطی کرمان موتور برخوردار است. این خودرو با دو پیش‌پرداخت 300 میلیون تومانی و 500 میلیون تومانی به بازار عرضه می‌شود. در صورتی که پیش‌پرداخت 300 میلیون تومانی را انتخاب می‌کنید، باید مابقی هزینه خودرو را در اقساط 18 یا 30 ماهه تسویه کنید. اما اگر پیش‌پرداخت 500 میلیون تومانی را مدنظر دارید، باید بدانید که موعد پرداخت اقساط شما 24، 30 و 36 ماهه خواهد بود. زمان تحویل جک جی4 به مشتری نیز 45 روز کاری ذکر شده است.

2- فروش اقساطی جک S3

دیگر محصول اقتصادی کرمان موتور است که به صورت اقساطی ارائه می‌شود. پیش‌پرداخت 400 یا 650 میلیون تومانی، از ویژگی‌های خرید قسطی جک اس3 است. زمان بازپرداخت مابقی بهای خودرو نیز با توجه به میزان پیش‌پرداخت، 18، 24 یا 30 ماهه است. شما می‌توانید کراس‌اور جک3 را در عرض 90 روز کاری تحویل بگیرید.

3- فروش اقساطی کرمان موتور جک S5‌

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

خودروی لوکس کرمان موتور است که در سال 1402 به صورت اقساطی ارائه شده است. قیمت اصلی این خودرو بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که بودجه‌ی اولیه‌ی شما برای پیش پرداخت باید بیشتر از حد معمول باشد. برای خرید قسطی جک اس5، شما باید مبلغی میان 500 تا 880 میلیون تومان را بپردازید تا بتوانید در طی 90 روز کاری خودرو را دریافت کنید. اقساط 18، 24 و 30 ماهه از ویژگی‌های فروش قسطی جک اس5 هستند.

بیشتر بخوانید:   معرفی فونیکس آریزو 6 و آریزو 6 پرو

4- فروش اقساطی کی‌ام‌سی J7

آخرین محصول لوکس ارائه شده در سبد فروش اقساطی کرمان موتور است. برای تهیه کی‌ام‌سی جی7 باید مبلغی حدود 650 تا 900 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت ارائه دهید تا از قسط 18، 24 و 30 ماهه بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

کدام محصولات کرمان موتور در سیستم فروش اقساطی ارائه شده‌اند؟

جک J4، جک S3، جک S5‌و کی‌ام‌سی J7 از پرفروش‌ترین خودروهای کرمان موتور هستند که در سبد فروش اقساطی این خودرو ارائه شده‌اند.

فروش اقساطی کرمان موتور با چه قیمتی انجام می‌شود؟

به طور کلی قیمت پیش‌پرداخت‌ها از 300 میلیون تومان آغاز شده و تا 900 میلیون تومان ادامه دارد.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *