راهنمای خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد تومان
آریزو, ام وی ام, ماشین ها, مجله ماشین

راهنمای خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد تومان

خرید خودرو چینی تا 1 میلیارد

به نظر شما چه گزینه هایی برای خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد پیش رویتان قرار دارد؟ برای رسیدن به جواب این سوال حتما این مقاله مجله ماشین آساک را تا انتها مطالعه کنید. امروزه ماشین های چینی توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بازار خودروی ایران به دست آورند. اما ممکن است از خود بپرسید دلیل محبوبیت این ماشین ها چیست؟ مهمترین دلیل پر تقاضا بودن این ماشین ها را می توان در قیمت آن ها  و در دسترس بودن لوازم یدکی خودروهای چینی و قطعات یدکی مشاهده کرد. اگر نگاهی به بازار خرید و فروش ماشین بیندازید، متوجه می شوید که ماشین هایی با قیمت های بسیار متفاوت به چشم می خورند. اما در این میان، قیمت ماشین های چینی در مقایسه با خودروهای هم رده بسیار مناسب تر است.

خرید لوازم یدکی چری

خرید لوازم یدکی چری | خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد 

همچنین لوازم یدکی نو یا استوک آن ها در کشور ما به آسانی در دسترس هستند و در صورت آسیب دیدن ماشین، به آسانی می توانید نسبت به تعمیر آن ها اقدام نمایید. از طرفی این خودروها نسبت به قیمت خود دارای کیفیت نسبتا بالایی هستند و این موضوع سبب پر طرفدارتر شدن آن ها می شود. اما اگر می خواهید بدانید امروزه بهترین ماشین تا 1 میلیارد کدام است، در ادامه ما را همراهی نمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید ماشین چینی صفر یا ماشین کره ای دست دوم؟

با 1 میلیارد تومان چه ماشینی بخرم؟

این کاملا بستگی به این دارد که می خواهید ماشین نو بخرید یا مدل های دست دوم را ترجیح می دهید. اگر مدل های استوک اما کم کارکرد را خریداری کنید، می توانید ماشین های بهتری را تهیه کنید اما با این حال، برخی تمایل به خرید ماشین های نو دارند. در زیر به برخی از بهترین پیشنهادات خودروهای چینی در این حدود قیمت اشاره می کنیم.

بیشتر بخوانید:   پلوس خودرو چیست + راهنمای خرید پلوس و قیمت

1- جک S5

اگر طرفدار ماشین های شاسی بلند هستید و قصد خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد را دارید، این خودرو یکی از بهترین پیشنهادات پیش روی شماست. طراحی داخلی و خارجی این خودرو بسیار چشمگیر است و در کنار زیبایی، از یک سیستم فنی حرفه ای برخوردار است. همین موضوع باعث شده است که این خودرو پس از ورود خود به ایران در سال 94، با استقبال بسیار ویژه ای از سوی خریداران مواجه شود. محبوبیت این اتومبیل تا هم اکنون همچنان در میان خریداران ادامه داشته است. این خودرو با دو پیشرانه 1.5 و 2 لیتری به بازار عرضه می شود. پیشنهاد ما این است که در صورتی که قصد خرید این ماشین را دارید، موتور 1.5 لیتری را تهیه کنید زیرا عملکرد بهتری دارد.

خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد

خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد

2- چری تیگو 7

چری تیگو 7 نیز یکی دیگر از ماشین های شاسی بلند چینی است که با قیمتی در حدود 1 میلیارد تومان معامله می شود. این خودرو از سال 1396 به ایران وارد شده و توسط شرکت مدیران خودرو به مونتاژ رسیده است. تیپ جدید این اتومبیل نیز به بازار وارد شده است که نسبت به مدل قدیمی آن دارای آپشن هایی از جمله پورت USB قسمت عقب و اتو هلد می باشد.

ماشین چینی تا 1 میلیارد

خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد

3- اس دبلیو ام G01

به عنوان آخرین پیشنهاد این مقاله، اس دبلیو ام G01 را به شما معرفی می کنیم. این کراس اور چینی از نظر سیستم فنی بسیار قدرتمند است. این ماشین نخستین بار در سال 1399 به ایران وارد شد و در مدت کمی، مدل اسپرت آن نیز وارد بازار شد. ظاهر شیک و جذاب SWM G01 می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند.

خرید ماشین چینی تا یک میلیارد

خرید ماشین چینی تا یک میلیارد

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشید و بتوانید نسبت به خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد اقدام کنید. نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت و دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

انتخاب و خرید بهترین روغن موتور خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

خرید لوازم یدکی ام وی ام | خرید ماشین چینی تا 1 میلیارد

بیشتر بخوانید:   10 نکته مهم درباره خرید آنلاین قطعات یدکی خودرو چینی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *