بهترین ماشین چینی ارزان قیمت
آریزو, ام وی ام, ماشین ها, مجله ماشین

بهترین ماشین چینی ارزان قیمت

مقدمه ای بر ارزانترین ماشین چینی در ایران

بهترین ماشین چینی ارزان در ایران کدام است؟ این سوال خیلی از افرادی است که به کیفیت بالای نسل جدید خودروهای چینی باور دارند. با توجه به نوسان های موجود در بازار ایران دیگر کمتر کسی قدرت خرید خودروهای خارجی مانند آمریکایی یا آلمانی را دارد. برای همین خیلی از افراد به خرید خودروهای چینی روی آورده اند. البته این خودروها نیز به نوبه خودشان نسبت به نمونه های داخلی ایران از قیمت بالایی برخوردار هستند؛ منتهی ظاهر لوکس و مشخصات فنی قوی خودروهای چینی ارزش پرداخت هزینه زیاد را دارد. با توجه به موارد ذکر شده امروز در مجله آساک قصد داریم تا به معرفی بهترین ماشین چینی ارزان بپردازیم. برای تجربه خریدی بهینه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خرید لوازم یدکی ام وی ام

خرید لوازم یدکی ام وی ام | بهترین ماشین چینی ارزان

بیشتر بخوانید:

فروش لوازم یدکی چری – کلیه قطعات یدکی خودروهای چینی

برلیانس سری H ارزانترین خودروی چینی در ایران

یکی از گزینه هایی که با شنیدن عبارت بهترین ماشین چینی ارزان به ذهن می رسد خودروی برلیانس سری H می باشد. این خودرو در مدل H چهار سری ۲۲۰، ۲۳۰، ۳۲۰ و ۳۳۰ را وارد بازار ایران کرده است. که دو مدل از این چها سری ها متعلق به شکل هاچ بک و دو مدل دیگر نیز به صورت سدان می باشد. در این میان میتوان سری ۲۲۰  هاچ‌ بک را نسبت به نمونه های دیگر ارزان تر دانست. سری های 320 و330 به علت اتوماتیک بودن قیمت بالاتری دارند.

بهترین ماشین چینی ارزان

ام‌ وی‌ ام سری X | بهترین ماشین چینی ارزان

MVM یکی دیگر از ارزانترین خودروهای چینی در ایران است که توسط شرکت مدیران خودرو تولید شده است. این شرکت تحت نظر کرمان موتور در سال 81 در ایران راه اندازی شد. یکی از فعالیت های شرکت مدیران خودرو واردات و مونتاژ خودروهای خارجی می باشد. برای مثال این شرکت خودروهای برند چری را تولید و مونتاژ می کند و تحت عنوان MVM با قیمت کمتری نسبت به محصولات چری در اختیار مصرف کنندگان داخلی می گذارد. در این میان خودروی ام‌وی‌ام سری X در بازار ایران در مدل های متفاوتی عرضه می شود که  مدل ایکس 22 نسبت به سایرین از قیمت کمتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کاهش مصرف سوخت خودرو | 17 نکته طلایی

بیشتر بخوانید:   کیفیت و تفاوت قطعات یدکی اصل و تقلبی

جک J4 بهترین ماشین چینی ارزان

شرکت جی.ای.سی  (JAC)  یکی  از شرکت ‌های معتبر چینی است. این شرکت همکاری طولانی مدتی با کمپانی ایرانی کرمان موتور دارد. جک J4  را می‌توان یکی از نمونه های ارزان این برند دانست. خیلی از افراد جک J4  را با نام هایی مانند Heyve A30 هم می شناسند.

این خودرو دارای مشخصات فنی زیر است:

  • حجم موتور ۱۵۰۰ سی‌سی
  • حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
  • شتاب صفر تا صد حدود ۱۳ ثانیه‌ای

در حال حاضر جک J4  بهترین ماشین چینی ارزان در ایران محسوب می‌شود. این خودرو برای کسانی که به دنبال محصولات خارجی با قیمت کمتری هستند بهترین گزینه است.

چری آریزو 5 دنده ای

چری- بهترین ماشین چینی ارزان

چری آریزو 5 دنده ای | بهترین ماشین چینی ارزان

سالها پیش شرکت مدیران خودرو محصولات کمپانی چری را وارد بازار ایران می کرد و با ساخت و مونتاژ این خودروها را تحت عنوان    MVMبه فروش می رساند. اما از سال 94 این شرکت ایرانی تصمیم گرفت که تولیدات جدید برند چری را بدون تغییر نام آنها روانه بازار ایران سازد. یکی از این نمونه سدان چری آریزو 5 می باشد. این خودرو نسبت به مدل های آریزو 6  و پرو آریزو 6 از قیمت مناسب تری برخوردار است.

از امکانات رفاهی این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنسور چکینگ باد لاستیک‌ها
  • کیسه هوای جانبی
  • ترمز و نیروی کمکی در سربالایی‌ها
  • سانروف برقی
  • چراغ ترمز LED
  • خاموشی اتوماتیک چراغها در زمان فراموشی
خرید لوازم یدکی چری

خرید لوازم یدکی چری | بهترین ماشین چینی ارزان

و در آخر..

به جز مواردی که اشاره کردیم کمپانی های چینی دیگری به نام های «هاوال» و «هایما» با شرکت های ایرانی همکاری دارند ولی محدوده قیمتی آنها نسبت به نمونه های دیگر بالاست. شما میتوانید با توجه به بودجه ای که دارید و طی مشاوره با کارشناس فنی خودرو از میان برندهای چری و جک مدل های ارزان قیمت تری را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:   سوپرشارژر خودرو چیست؟ مزایا و معایب

از نظر شما بهترین ماشین چینی ارزان کدام است؟ نظرات خود را میتوانید در بخش دیدگاه و در پایین همین صفحه مطرح کنید.پ

بیشتر بخوانید:

خودرو برقی چینی جدید | مجهز به 19 رادار

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز 106

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *