خرید ماشین چینی صفر یا ماشین کره ای دست دوم؟
ماشین ها, مجله ماشین

خرید ماشین چینی صفر یا ماشین کره ای دست دوم؟

خرید ماشین چینی صفر با خودرو کره ای کارکرده

خرید ماشین چینی صفر یا کره ای دست دوم؟ آیا قصد خرید خودروی جدید دارید و یا می خواهید خودروی خود را تعویض کنید؟ اگر جواب شما بله است، بدون شک قبل از هر گونه اقدامی برای خرید به دنبال اطلاعاتی در مورد خودروها هستید. در صورتی که میخواهید به سراغ خودرو های خارجی بروید، مطمئنا با قیمت های بسیار بالا روبرو خواهید شد. از این رو ایرانیانی که به دنبال خرید خودرو خارجی با قیمت نسبتا پایین تر هستند، خودرو های چینی و کره ای را ترجیح می دهند. ولی اکثر خریداران بین خرید ماشین چینی صفر و خرید ماشین کره ای کارکرده دچار تردید میشوند. در این متن به مقایسه این خودرو چینی با کره ای خواهیم پرداخت. در ادامه با آساک چین یدک همراه باشید.

حتما بخوانید:

همه چیز در مورد امکانات رفاهی آریزو 6

خرید ماشین صفر چینی

خرید ماشین صفر چینی

تفاوت خودروهای چینی و خودروهای کره‌ای چیست؟

هدف کلی تولید خودروهای چینی با خودرو های کره ای از لحاظ تکنولوژی متفاوت می باشد. در مورد خودرو های چینی هدف از تولید، ساخت و عرضه خودرو به صورت انبوه است و سود بیشتر در تولید این خودرو ها اهمیت ندارد. همین موضوع موجب شده است بسیاری از افراد بگویند که خودرو های کره ای از کیفیت بالاتری نسبت به خودرو های چینی  برخوردار هستند. میتوان گفت خودروهای کره ای دارای تکنولوژی مدرن تر هستند و از مرغوبیت بالاتری نسبت به خودرو های چینی برخوار اند. کره ای ها برای تولیدات خودرویی خود همواره به دنبال بروزترین و جدیدترین آپشن ها هستند. از این رو ما شاهد کیفیت برتر خودرو های کره ای و افزایش خرید ماشین کره ای کارکرده با قیمت بالاتر نسبت به خرید ماشین چینی صفر در ایران هستیم.

بیشتر بخوانید:   دینام خودرو چیست؟

بهترین گزینه برای خرید ماشین کره‌ای در ایران چیست؟

از معروف ترین برند های خودرو های کره ای که فروش بالایی نیز دارند، میتوان به دو برند KIA و HYUNDAI اشاره کرد. کیا اسپورتیج 6 سیلندر و هیوندای توسان از پر فروش ترین و محبوب ترین خودرو های کره ای است که در ایران پرفروش هستند. خودروی کیا اسپورتیج 6 سیلندر در ایران طرفداران زیادی دارد و همچنین کیا اسپورتیج که بیشتر مورد توجه جوانان قرار گرفته است، جز پرفروش ترین خودرو های کره ای در ایران محسوب می شود.

خرید ماشین کره ای دست دوم و کارکرده

خرید ماشین کره ای دست دوم و کارکرده

بیشتر بخوانید:

راهنمای کاهش مصرف سوخت خودرو و نکات طلایی

برای خرید ماشین چینی صفر، با کیفیت ترین خودروی چینی در ایران کدامند؟

خودرو های چینی با توجه به قیمت خوبی که نسبت به خودرو های کره ای برخوردار هستند، طرفداران خود را دارند. البته از حق نگذریم برخی از خودرو های چینی جز خودرو های برتر بوده و موجب جلب اعتماد مصرف کنندگان شده اند. از جمله خودرو های چینی پر فروش در ایران میتوان به جک K7 (KMC X7)، ام‌جی RX5 و چری آریزو ۶ اشاره کرد.

بالاخره ماشین چینی بخریم یا ماشین کره‌ای؟

در پاسخ این سوال نمی توان جواب دقیقی به شما عزیزان داد که حتما به خرید ماشین چینی صفر یا خرید ماشین کره ای کارکرده بپردازید. به طور کلی خودرو های کره ای دارای استهلاک کمتر و کیفیت بالاتری هستند. از این رو بیشتر خریداران خرید ماشین کره ای کارکرده را به خرید ماشین چینی صفر با آگاهی از این موضوع که خودرو های کره ای قیمت بالاتری دارند، ترجیح می دهند. البته تعداد افرادی که از لحاظ مالی توانایی خرید خودرو های کره ای را ندارند در ایران زیاد است. بنابراین در نهایت یک انتخاب برای این افراد وجود دارد، خرید ماشین چینی صفر.

بیشتر بخوانید:

خودرو برقی چینی جدید | مجهر به 19 رادار

بیشتر بخوانید:   گیربکس CVT چیست و چه فرقی با گیربکس معمولی دارد؟

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 103

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *