راهنمای خرید لوازم یدکی X55 pro
ام وی ام, مجله ماشین

راهنمای خرید لوازم یدکی X55 pro

قیمت لوازم یدکی X55 pro با توجه به شرکتی یا وارداتی بودن این قطعات متفاوت است. این خودروی چینی برای اولین بار در پاییز سال 98 توسط کمپانی مدیران خودرو وارد کشور ایران شد. ام وی ام X55 pro نسل جدید این خودرو پرفروش است و رقیب سرسختی برای کراس اوور های کامپکت محسوب می شود. اگر می خواهید لوازم یدکی این خودرو را با قیمتی مناسب و اورجینال تهیه کنید، در این مطلب از مجله ماشین آساک چین یدک همراه ما باشید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

راهنمای خرید لوازم یدکی X55 pro

استفاده از لوازم یدکی X55 pro  اصل و با  کیفیت، موجب طول عمر بیشتر خودرو و عملکرد بهتر آن می شود. استفاده از لوازم اصل در مقایسه با لوازم و قطعات غیر اصل تفاوت های زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

لوازم یدکی X55 pro

خودروی ام وی ام X55 pro

  • لوازم اصلی ام وی ام X55 pro توسط کمپانی ام وی ام تولید می شوند و کیفیت بالایی دارند. قطعات اصل، با توجه به فناوری های مدرن و با مواد با کیفیت و طبق استانداردهای کارخانه تولید می شوند. قطعات تقلبی و غیر اصل کیفیت قطعات اصلی را ندارند و باید به طور دائم تعویض شوند.
  • لوازم یدکی X55 pro اصل، با سیستم خودرو و سایر قطعات آن سازگاری دارند. لوازم یدکی اصل در حقیقت موجب هماهنگی و عملکرد بهینه بین قطعات مختلف خودرو می شوند. استفاده از قطعات تقلبی، ممکن است مشکلاتی فنی در عملکرد خودرو ایجاد کند.
  • لوازم یدکی X55 pro اصلی، عمر مفید تری نسبت به قطعات تقلبی دارند. به این ترتیب دیرتر خراب می شوند و نیاز کمتری به تعویض دارند. در صورت استفاده از لوازم یدکی غیر اصل، ملزم به تعویض مکرر این لوازم می شوید.
  • با خرید لوازم یدکی اصل این خودرو، می توانید از خدمات گارانتی شرکت تولید کننده استفاده کنید. در حقیقت در صورت بروز هر گونه مشکل، می توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. ولی قطعات تقلبی و غیر اصل بدون گارانتی هستند و تضمینی برای تعویض آنها وجود ندارد.
بیشتر بخوانید:   بررسی دلایل اصلی کوبیدن صفحه خودرو

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

معرفی قطعات جلوبندی X55 pro

لوازم یدکی X55 pro در قسمت جلوبندی شامل این موارد می شود.

  • پلوس چپ
  • پلوس راست
  • بلبرینگ چرخ جلو
  • توپی سر کمک
  • جعبه فرمان
  • طبق چپ
  • سیبک فرمان
  • کمک فنر عقب
  • کمک فنر جلو
  • لنت ترمز جلو

مزیت خرید لوازم یدکی از نمایندگی های معتبر

مهم ترین مزیت خرید لوازم یدکی X55 pro  از نمایندگی های معتبر، اورجینال بودن محصول است. به این ترتیب شما اطمینان دارید که این لوازم استاندارد هستند و مشکلی برای خودرو ایجاد نمی کنند. همچنین با خرید از نمایندگی های معتبر از جمله آساک چین یدک، با تنوع گسترده ای از لوازم یدکی روبرو می شوید. کلیه لوازم یدکی این خودرو مانند لوازم موتور، لوازم بدنه، لوازم جلوبندی، لوازم جانبی و … در این نمایندگی موجود است.

مزیت دیگر خرید لوازم یدکی X55 pro  از نمایندگی ها، قیمت مناسب این لوازم و خریدی آسان و بی دردسر است. شما می توانید در صورت دلخواه کلیه لوازم یدکی را از فروشگاه آساک چین یدک به صورت آنلاین سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش، محصول مورد نظر در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد. کلیه نمایندگی های معتبر، لوازم و قطعات یدکی ام وی ام را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند.

جمع بندی

با خرید لوازم یدکی X55 pro  اورجینال و اصل، می توانید سلامت خوروی خود را تضمین کنید. استفاده از قطعات غیر اصل و تقلبی، موجب وارد شدن آسیب های جدی به خودرو می شود. لوازم یدکی باید به موقع عوض شوند در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی جدی برای خودرو ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:   علت لرزش فرمان هنگام ترمز چیست؟

فروشگاه آساک چین یدک، تضمین می کند که کلیه لوازم یدکی خودروهای ام وی ام را با اصالت کالا و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه کند.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *