راهنمای خرید قطعات یدکی کوپا
ماشین ها, مجله ماشین

راهنمای خرید قطعات یدکی کوپا

خودروی کوپا یک خودروی چینی است که توسط کمپانی کرمان موتور به بازار خودروی ایران وارد شده است. کلیه قطعات یدکی کوپا و لوازم آن از کشور چین وارد ایران می شود و با کیفیتی عالی در فروشگاه لوازم یدکی آساک چین یدک به فروش می رسد. خودروی کوپا در مدل های مختلف در بازار خودروی ایران موجود است و این خودروها از نظر لوازم یدکی تفاوت چندانی با هم ندارند.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی خودرو در آساک چین یدک

نکات مهم در مورد خرید قطعات یدکی کوپا

در زمان خرید قطعات یدکی کوپا باید از اصل بودن قطعات اطمینان کامل داشته باشیم. برای خرید لوازم یدکی این خودرو، بهتر است به فروشگاه هایی مراجعه کنید که این قطعات را به طور مستقیم از کشور چین وارد می کنند. در صورت استفاده از لوازم یدکی غیر اورجینال در این خودروی چینی، خودرو با مشکلات جبران ناپذیری مواجه می شود. در ادامه به مهم ترین نکات برای خرید لوازم یدکی کوپا اشاره می کنیم.

قطعات یدکی کوپا

  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، یکی از فاکتورهای مهم برای خرید قطعات یدکی کوپا است. اگر لوازم یدکی دارای گارانتی باشد، در صورت بروز هر گونه مشکل، فروشنده موظف به تعویض آن قطعه است.
  • برای داشتن بهترین عملکرد، لوازم یدکی خودروی کوپا باید مخصوص به همان خودور باشند.
  • تمام لوازم یدکی کوپا در صورت اورجینال بودن، دارای بارکد معتبر هستند. با وارد کردن این بارکد می توان از اصل بودن کالا استعلام گرفت.

تعویض به موقع لوازم یدکی کوپا چه اهمیتی دارد

بعضی از لوازم یدکی خودرو چینی از جمله لوازمی مثل فیلتر روغن و هوا، بعد از مدتی استفاده نیاز به تعویض پیدا می کنند. تعویض به موقع این قطعات تاثیر قابل توجهی در کارکرد خودرو دارد و به عمر خودرو اضافه می کند. بعضی از قطعات یدکی کوپا از جمله قطعات جلوبندی، قطعات گیربکس و قطعات موتوری باید به صورت دوره ای عوض شوند. عدم تعویض این قطعات در زمان مقرر، آسیب هایی جدی به خودرو وارد می کند.

بیشتر بخوانید:   همه چیز درباره دیسک و صفحه کلاچ MVM

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

معرفی لوازم یدکی کوپا و آشنایی با عملکرد آنها

همان طور که اشاره شد، بعضی از لوازم یدکی کوپا مانند هر خودروی دیگر، باید به صورت دوره ای و در کیلومتر مشخص عوض شوند. در این مطلب قصد داریم نحوه عملکرد بعضی از لوازم یدکی این خودروی چینی را توضیح دهیم.

  • تسمه دینام کوپا: این قطعه یکی از لوازم مصرفی خودروی کوپا است و به مرور زمان فرسوده می شود. این قطعه وظیفه دارد، قدرت را از میل لنگ موتور به دینام انتقال دهد.
  • فیلتر روغن کوپا: فیلتر روغن هم از قطعات یدکی کوپا است که هر چند وقت یک بار باید عوض شود. وظیفه فیلتر روغن، پاکسازی روغن در سیستم موتور خودرو است و همچنین مانع از وارد شدن ناخالصی ها به روغن موتور می شود. این محصول، کالایی وارداتی و ساخت کشور چین است.
  • پلوس کوپا: پلوس یکی از قطعات مهم خودروی کوپا در بخش جلوبندی است ونقشی مهم در خودرو ایفا می کند. یکی از اصلی ترین دلایل خراب شدن این قطعه، پاره شدن گردگیرهای هوای آن است. مهم ترین نشانه خراب شدن پلوس، این است که ماشین در هنگام دور زدن تق تق می کند.

خرید قطعات یدکی کوپا

جمع بندی

با خرید لوازم و قطعات یدکی کوپا اصل از فروشگاه های معتبر، مشکلی برای خودرو ایجاد نمی شود. در صورت استفاده از قطعات یدکی بی کیفیت و غیر اصل، خودرو دچار مشکلات جدی می شود. در نتیجه ملزم به پرداخت هزینه های زیادی برای تعمیر آن می شوید. با خرید لوازم اصل، می توانید سلامت خودروی خود را تضمین کنید.

بیشتر بخوانید:   7 علت کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت

فروشگاه لوازم یدکی آساک چین یدک، با ارائه با کیفیت ترین لوازم یدکی چینی، یکی از بهترین مراکز برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی است.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *