لوازم یدکی آریزو 6 از کجا بخریم؟
آریزو, ماشین ها, مجله ماشین

لوازم یدکی آریزو 6 از کجا بخریم؟

آیا می خواهید خرید لوازم یدکی آریزو 6 را انجام دهید و به دنبال بهترین فروشگاه عرضه کننده این محصولات هستید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است حتما این مجله ماشین آساک چین یدک  را تا پایان مطالعه نمایید. سری خودروهای اریزو یکی از خودروهای چینی برند چری هستند که از زمان ورود به بازار، با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده اند. این برند در ارائه محصولات خود به مشتریان، رقابت زیادی با سایر خودروسازها دارد و به همین دلیل همواره در تلاش است تا قیمت هایی پایین تر از سایر تولیدکنندگان را برای اتومبیل های خود در نظر بگیرد.

خرید لوازم یدکی آریزو 6

خرید لوازم یدکی آریزو 6

همین موضوع باعث افزایش خریداران و وجود تقاضای بالا برای این ماشین ها شده است. این خودروی 4 سیلندر همچنین به دلیل نمای داخلی و خارجی زیبا و لوکس خود مورد پسند بسیاری از خریداران واقع شده است. خودروهای آریزو 6 چری از سال 1397 توسط مدیران خودرو وارد ایران شدند و در کشور ما نیز متقاضیان زیادی پیدا کردند. از این رو نیاز به مرجع معتبری برای خرید لوازم یدکی آریزو 6 احساس می شد. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از برترین فروشندگان این محصولات را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کاهش مصرف سوخت خودرو | 17 نکته طلایی

خرید لوازم یدکی آریزو 6

خرید لوازم یدکی آریزو 6

مشخصات آریزو 6 چری

خودروی آریزو 6 با موتور یک و نیم لیتری توربو شارژ خود، مصرف سوخت بسیار مناسبی دارد. به طوری که در هر صد کیلومتر، 6.4 لیتر مصرف ترکیبی دارد. این اتومبیل دارای صفر تا صد 9.2 ثانیه است و حداکثر سرعت آن به 210 کیلومتر بر ساعت می رسد. همچنین حداکثر قدرت و گشتاور آن به ترتیب عبارتند از 147 اسب بخار و 210 نیوتن متر.

خرید لوازم یدکی آریزو 6

خرید لوازم یدکی چری | آساک چین یدک

لوازم یدکی آریزو 6

با توجه به نرخ تورم و بالا رفتن قیمت لوازم یدکی، برخی از فروشندگان سودجو سعی در فروش محصولاتی تقلبی به جای قطعات یدکی اصل دارند. از این رو بسیار حائز اهمیت است که فروشگاهی معتبر را برای خریدهای خود انتخاب نمایید. خرید لوازم یدکی آریزو 6 تقلبی می تواند آسیب جدی به سایر قطعات ماشین شما وارد نماید. شما می توانید از طریق فروشگاه های مجرب، انواع قطعه های یدکی این ماشین ها از جمله سپر جلو و عقب، پروژکتور و چراغ های جلو، فلاپ سپر و … را خریداری نمایید.

قطعات خودرو چری

خرید لوازم یدکی آریزو 6

بیشتر بخوانید:

انتخاب و خرید بهترین روغن موتور خودرو چینی

بیشتر بخوانید:   دلیل روغن ریزی موتور چیست و چگونه برطرف می‌شود؟

چرا از آساک چین یدک خرید کنیم؟

آساک چین یدک یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع لوازم یدکی آریزو 6 و انواع لوازم یدکی خودروهای چینی است که محصولات خود را با بهترین قیمت ها به مشتریانی در سراسر کشور ارائه می نماید. اما ممکن است از خود بپرسید در میان فروشندگان گوناگون این محصولات، چرا باید این مجموعه را انتخاب کنیم؟ در این قسمت برخی از مهمترین مزیت های خرید از این مرکز فروش را ذکر می کنیم.

  • ارائه محصولات اصل با ضمانت تعویض کالا
  • ارسال سریع
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • امکان پرداخت در محل
  • ارسال با روش های مختلف پیک، ترمینال و تیپاکس

همچنین در صورتی که نیاز به هر گونه مشاوره در زمینه خرید لوازم یدکی خودروهای سری آریزو چری را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی آساک چین یدک در ارتباط باشید

آدرس : خ امیر کبیر (چراغ برق ) پاساژ سپهر طبقه دوم واحد f204

پست الکترونیک :

info@asakchinyadak.com

تلفن تماس:

021-34775

09122908213

واتساپ:

09911004749

ساعات پاسخ گویی:

ساعت پاسخگویی شنبه تا چهار شنبه

۹ الی ۱۹ پنج شنبه ۹ الی ۱۴

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 113

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *