فروش ویژه و قیمت آریزو 6 مدل 1400
آریزو, ماشین ها, مجله ماشین

فروش ویژه و قیمت آریزو 6 مدل 1400

قیمت آریزو 6 مدل 1400 چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با این خودرو و عوامل موثر بر قیمت آن، شما را از جدیدترین قیمت این اتومبیل مطلع کنیم. اگر به خودروهای سدان لوکس علاقه‌مند باشید، قطعا با اتومبیل آریزو 6 از برند چینی چری آشنایی دارید. این خودرو یکی از بهترین سدان های خارجی موجود در کشور است که از سال 1397 توسط شرکت مدیران خودرو به ایران وارد شده است.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک
قیمت آریزو 6 مدل 1400

قیمت آریزو 6 مدل 1400

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد میکنیم
شرایط فروش آریزو 6

آشنایی با خودروی آریزو 6

ظاهر بیرونی و داخلی خودروی آریزو 6 مدل 1400 جذابیت های لازم را دارد. این خودرو  از نظر بسیاری از منتقدان، نمره بالایی را کسب می کند. گیربکس 9 سرعته CVT این خودرو به همراه موتور 1500 سی سی توربو شارژ و سیستم فنی قدرتمند توانسته است تجربه رانندگی لذت بخشی را برای رانندگان فراهم نماید. از طرفی باید به امنیت بالای این اتومبیل و بهره بردن آن از جدیدترین تکنولوژی ها اشاره کنیم. از این رو امروزه در بازار خودروی ایران شاهد وجود تقاضای بالایی برای این اتومبیل هستیم. اگر شما نیز به این خودرو به عنوان یکی از گزینه های پیش رو برای خرید اتومبیل نگاه می کنید، قطعا می خواهید از قیمت حدودی آن مطلع شوید. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

عوامل موثر در قیمت آریزو 6 مدل 1400

قیمت آریزو 6 مدل 1400 به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در واقع مجموعه ای از عوامل مختلف می توانند تعیین کننده قیمت نهایی این اتومبیل باشند. این موضوع پس از بررسی خودرو توسط کارشناسان مجرب تعیین می شود. از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار در این قیمت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سلامت بدنه اتومبیل: اینکه بدنه اتومبیل در چه وضعیتی قرار دارد، یکی از مهمترین مواردی است که می تواند در تعیین قیمت آریزو 6 نقش داشته باشد. اگر بدنه بر اثر تصادف دچار آسیب شده باشد و در وضعیت دور رنگ یا تمام رنگ باشد، نسبت به خودروهایی با بدنه سالم قیمت پایین تری خواهد داشت.
  • کارکرد خودرو: کارکرد خودرو نیز از جمله دیگر موارد مهم در تعیین قیمت این اتومبیل است. بنابراین سال تولید اتومبیل تنها عامل مهمی نیست که باید مورد توجه قرار گیرد. دو اتومبیل آریزو 6 را در نظر بگیرید که هر دو تولید 1400 هستند اما یکی دارای کارکرد بسیار بالایی است و دیگری کارکرد کمی دارد. در شرایط یکسان، قطعا اتومبیل دوم از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • وضعیت سایر اجزای خودرو: یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت آریزو 6 مدل 1400، سلامت سایر اجزای خودرو است. به عنوان مثال وضعیت موتور، سیستم برق، داخل کابین و … همگی در تعیین قیمت حائز اهمیت هستند. همچنین سیستم صوتی، رینگ ها و سایر آپشن های نصب شده روی خودرو نیز می توانند این قیمت را تغییر دهند.

مشخصات فنی آریزو 6

  • کشور سازنده این خودرو کشور چین می باشد.
  • از مشخصات فنی آریزو 6 میتوان به موتوری با حجم 1500 سی سی توربو شارژ اشاره کرد.
  • میزان گشتاور 210 نیوتن متر است.
  • از 4 سیلندر با قدرت برخوردار است.
  • دارای 16 سوپاپ میباشد.
  • شتاب صفر تا صد آریزو 6 برابر با 9.2 ثانیه میباشد.
  • نوع گیربکس این خودرو اتوماتیک CVT است.
  • میزان مصرف سوخت این خودرو به ازای هر صد کیلومتر برابر با 6.9 ترکیبی لیتر است.
بیشتر بخوانید:   10 علت لرزش ماشین موقع رانندگی

نکته: معمولا قیمت آریزو 6 با توجه به مشخصات فنی آن تعیین می شود. آریزو 6 در مدل های متنوعی قرار دارد. برای مثال آریزو 6 پرو از مشخصات فنی قوی تری نسبت به مدل های دیگر برخوردار است. این امر سبب گران تر شدن این خودرو نسبت به بقیه است.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک

قیمت آریزو 6

قیمت آریزو 6 چقدر است؟

با تمامی اوصاف ذکر شده باید بگوییم که قیمت آریزو 6 می تواند بسیار متفاوت باشد. از طرفی تورم، نرخ ارز و تغییرات مداوم قیمت ها در کشور ما سبب می شوند تا نتوان قیمت ثابتی را برای این اتومبیل ها بیان کرد. با این وجود باید بگوییم که در زمان نوشتن این مقاله (بهمن ماه 1401)، قیمت آریزو 6 مدل 1400 در حدود 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

قیمت آریزو 6 مدل 1400

قیمت آریزو 6 مدل 1400

خرید لوازم یدکی آریزو 6

مجموعه آساک چین یدک این بستر را برای شما فراهم کرده است که کلیه لوازم یدکی خودروهای چینی را به راحتی تهیه کنید. کلیه لوازم یدکی آریزو 6 و سایر خودروهای چینی، اصل و با کیفیت و با ضمانت نامه معتبر به شما تحویل داده خواهد شد. کافیست با ما در آساک چین یدک تماس بگیرید و لوازم یدکی خودرو چینی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس : خ امیر کبیر (چراغ برق ) پاساژ سپهر طبقه دوم واحد f204

پست الکترونیک :

info@asakchinyadak.com

تلفن تماس:

021-34775

09122908213

واتساپ:

09911004749

ساعات پاسخ گویی:

ساعت پاسخگویی شنبه تا چهار شنبه

۹ الی ۱۹ پنج شنبه ۹ الی ۱۴

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

بیشتر بخوانید:   ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 125

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *