راهنمای خرید لوازم یدکی چری تیگو 8
ماشین ها, مجله ماشین

راهنمای خرید لوازم یدکی چری تیگو 8

خرید لوازم یدکی چری تیگو 8 به صورت اورجینال و بالاترین کیفیت از فروشگاه آساک چین یدک امکان پذیر است. چری تیگو 8، از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای چینی در بازار ایران است که به دلیل کیفیت بالا و امکانات رفاهی قابل توجه، مورد استقبال گسترده ای از افراد قرار گرفته است. با این حال، مانند هر وسیله نقلیه‌ای، تیگو 8 نیز با گذر زمان نیازمند تعویض و جایگزینی قطعات یدکی خواهد بود.

این راهنمای جامع از مجله ماشین، با هدف ارائه اطلاعات کامل و دقیق به شما در زمینه خرید لوازم یدکی تیگو 8 تهیه شده است تا انتخابی آگاهانه را تجربه نمایید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو چینی در آساک چین یدک

معرفی برخی از قطعات یدکی رایج تیگو 8

خرید لوازم یدکی چری تیگو 8

لوازم یدکی تیگو 8 به دسته های متعددی تقسیم می شود و شما با بررسی کامل اینکه کدام قطعه برای خودرو ضروری است اقدام به خرید می کنید. از جمله لوازم مصرفی این خودرو میتوان به فیلترها (هوا، روغن، سوخت)، لنت ترمز، شمع و …اشاره کرد. این قطعات نقش مهمی را در بهبود عملکرد ترمز دارند؛ و اما از جمله گران ترین و مهم ترین لوازم یدکی تیگو 8، قطعات موتوری هستند که اهمیت تعویض به موقع آنها فراوان است. از این قطعات میتوان به واشر سرسیلندر، تسمه تایم، رینگ و پیستون و … اشاره کرد.

قطعات جلوبندی خودروی تیگو 8 شامل سیبک فرمان، میل تعادل، کمک فنر و … هستند که به حفظ تعادل و حرکت صحیح خودرو کمک می کنند. در نهایت لوازم بدنه این خودروی چینی نیز بسیار مهم بوده و اهمیت دادن به تعویض آنها منجر به تمیزتر و شیک تر دیده شدن ماشین می شود. مهم ترین لوازم بدنه تیگو 8 شامل سپر، چراغ، کاپوت و …است.

مهم ترین نکات در خرید لوازم یدکی چری تیگو 8

قبل از اینکه بخواهید لوازم یدکی خودروی چری یا ام وی ام را خریداری کنید، باید یک سری نکات را بدانید. ما در زیر مهم ترین آنها را برایتان آورده ایم.

بیشتر بخوانید:   لوازم یدکی چینی خودرو از کجا بخریم؟

مدل و سال تولید خودرو

اولین قدم در خرید، توجه به مدل و سال تولید دقیق خودروی شماست. چرا که ممکن است قطعات یدکی برای مدل‌های مختلف تیگو 8 با یکدیگر متفاوت باشند. این اطلاعات را می‌توانید از طریق دفترچه راهنمای خودرو یا با مراجعه به وب‌سایت مدیران خودرو به دست آورید.

اصالت کالا

استفاده از قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت، تضمین‌کننده عملکرد صحیح و طول عمر بالای قطعه خواهد بود. بنابراین پیشنهاد کارشناسان ما در مجموعه آساک چین این است که از فروشگاه‌های معتبر و مجاز خرید کنید و از اصالت کالا اطمینان حاصل نمایید. برای اطمینان از اصالت کالا، حتماً فاکتور یا هولوگرام مربوطه را دریافت کنید.

خرید لوازم یدکی چری تیگو 8

خرید لوازم یدکی چری تیگو 8

مقایسه قیمت لوازم یدکی چری تیگو 8

قیمت لوازم یدکی چری تیگو 8 می‌تواند در فروشگاه‌های مختلف به طور قابل توجهی متفاوت باشد. به همین دلیل، قبل از خرید، از چندین فروشگاه استعلام قیمت بگیرید و به فاکتورهای مهمی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید. در صورت تردید در انتخاب قطعه مورد نیاز، می‌توانید از افراد باتجربه در این زمینه مانند مکانیک‌های مجاز یا کارشناسان فروشگاه‌های لوازم یدکی کمک بگیرید.

قیمت و خرید آرم چری

برای خرید آرم چری، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را با توجه به نوع و مدل خودرو خود انتخاب کنید. قیمت آرم چری بسته به اندازه و مدل متفاوت است. به عنوان مثال، آرم چری 19 سانتیمتری با جنس کروم و چسب دوطرفه برای نصب آسان، حدود 275,000 تومان قیمت دارد. همچنین، پک آرم چری برای مدل‌های X22 PRO، X55 PRO و تیگو 7 شامل دو عدد آرم جلو و عقب، به قیمت تقریبی 440,000 تومان موجود است.

بیشتر بخوانید:   بررسی آریزو 6 پرو

برای خرید، می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین مختلفی مانند ماشین اسپرت، چری سنتر و لوکس چری استفاده کنید که این محصولات را با تضمین کیفیت و ارسال سریع عرضه می‌کنند. برخی از این فروشگاه‌ها نیز فیلم‌های آموزشی نصب ارائه می‌دهند که به شما در نصب صحیح کمک می‌کند.

در نهایت، توجه داشته باشید که قبل از خرید، اطلاعات دقیق محصول و سازگاری آن با مدل خودروی خود را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام

پايه نگهدارنده دينام تیگو 8

پایه نگهدارنده دینام تیگو 8 یک قطعه ضروری در سیستم دینام خودرو است که نقش مهمی در تثبیت و نگهداری دینام ایفا می‌کند. این قطعه توسط شرکت چری تولید شده و مناسب مدل‌های مختلف تیگو 8 از جمله تیگو 8 پرو می‌باشد. این پایه دینام، ساخته شده از مواد باکیفیت، برای کاهش لرزش‌ها و افزایش عمر دینام طراحی شده است.

برای خرید این قطعه، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین لوازم یدکی خودرو مانند مولتی یدک و آساک چین یدک مراجعه کنید. این فروشگاه‌ها قطعات اصلی و با کیفیت خودروهای چری را با بهترین قیمت ارائه می‌دهند و امکان ارسال به سراسر کشور را دارند. همچنین، در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید با واحد فروش این فروشگاه‌ها تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تری درباره قیمت و نحوه ارسال دریافت کنید.

خرید لوازم یدکی چری تیگو 8 از فروشگاه های معتبر

مطمئن‌ترین مرجع برای خرید لوازم یدکی اورجینال تیگو 8، مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور است. همچنین بسیاری از فروشگاه‌های لوازم یدکی ، به طور تخصصی به ارائه قطعات یدکی خودروهای چینی می‌پردازند. شما باید در هنگام خرید از این فروشگاه‌ها، به سابقه و اعتبار فروشگاه توجه کنید.

بیشتر بخوانید:   نحوه بررسی روغن موتور خودرو

جمع‌بندی

با مطالعه این راهنمای خرید لوازم یدکی چری تیگو 8، قادر خواهید بود با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید لوازم یدکی چری تیگو 8 اقدام کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت، ضامن سلامتی و طول عمر خودروی شما خواهد بود. در این مسیر مجموعه معتبر آساک چین یدک همراه شماست و با ارائه خدمات گسترده ای به شما در داشتن خریدی بهینه و مقرون به صرفه کمک کرده است.

خرید لوازم یدکی چری تیگو 8

خرید لوازم یدکی چری تیگو 8

خرید لوازم یدکی چری تیگو 8

سوالات متداول

 آیا می ‌توانم لوازم یدکی تیگو 8 را به صورت آنلاین خریداری کنم؟

بله. امکان خرید آنلاین لوازم یدکی تیگو 8 از فروشگاه های معتبری مانند آساک چین یدک فراهم است. با این حال، حتماً از معتبر بودن فروشگاه و اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

 لوازم یدکی تیگو 8 چه قیمتی دارند؟

قیمت لوازم یدکی چری تیگو 8 می‌تواند با توجه به نوع قطعه، مدل و سال تولید خودرو و همچنین فروشگاه مورد نظر شما متفاوت باشد. به طور کلی، قیمت لوازم یدکی اورجینال از قطعات تقلبی و بی‌کیفیت بیشتر است.

 آیا می‌توانم قطعات یدکی تیگو 8 را خودم نصب کنم؟

بله. در صورت داشتن دانش و مهارت کافی می ‌توانید قطعات یدکی  چری تیگو 8 را خودتان نصب کنید. با این حال، برای اطمینان از نصب صحیح و جلوگیری از آسیب رساندن به خودرو، توصیه می‌شود از مکانیک‌های مجاز یا افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

 خرید قطعات و لوازم یدکی چینی در آساک چین یدک

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 222

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *