«قانون مندی کسب و کار اینترنتی»

با سلام خدمت شما کاربر گرامی و ضمن تشکر از خرید شما از آنجا که ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه آساک چین یدک به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

کلیه اصول و رویه‏‌های سایت آساک با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

سیاست های رعایت حریم شخصی:

آساک برای خرید یا استفاده از برخی خدمات وب سایت ، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و … را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کند و حتما شماره تماسی که قرار می دهد معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با او تماس گرفت . در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد ،‌هرگونه تاخیر یا اشتباه به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد .
قیمت ها و موجودی کالاها:

برای سفارش عمده یک کالا (بالای 10 عدد از یک نوع کالا) می بایست قبل از سفارش حتما با بخش پشتیبانی هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد. در صورت عدم هماهنگی برای سفارش عمده و همچنین وجود اشتباه در قیمت به علت خطا انسانی پس از ثبت سفارش و پس از هماهنگی با خریدار مبلغ پرداخت شده عودت و سفارش لغو خواهد شد.