همه چیز درباره دانگ فنگ
ماشین ها, مجله ماشین

همه چیز درباره دانگ فنگ

خودروی دانگ فنگ H30 اچ سی کراس از محصولات شرکت خودرو ساز چینی است. این شرکت چینی در سال 94 با کمپانی ایران خودرو همکاری خود را آغاز کرد و سپس ایران خودورو شروع به مونتاژ این خودروی چینی کرد. این خودرو، یک خودروی هاچ بک است و بر خلاف نامی که دارد، کراس اوور نیست. این H30 کراس دارای طراحی خوب و امکانات مناسبی است و موتور TU5 دارد. در ادامه کارشناسان ما در مجله ماشین آساک چین یدک شما را با مشخصات ظاهری، فنی و لوازم یدکی این خودرو آشنا می کنند.

نمای داخلی دانگ فنگ

نمای داخلی دانگ فنگ

آشنایی با امکانات رفاهی و ایمنی خودروی دانگ فنگ

قیمت دانگ فنگ در مقایسه با سایر خودروهای چینی پایین تر است؛ چون امکانات رفاهی این خودرو فول آپشن نیست. در حقیقت امکانات راهی خیلی زیادی ندارد ولی با توجه به همین امکانات قیمت مناسبی دارد. در صورتی که آپشن های این خودرو برای شما مهم است، قبل از خرید دانگ فنگ امکانات آن را بررسی کنید.

  • دوربین و سنسور دنده عقب
  • کامپیوتر سفری
  • سانروف برقی
  • آیینه های برقی گرمکن
  • اسپویلر برقی
  • تهویه اتوماتیک
  • چراغ مطالعه عقب و جلو
  • قابلیت تنظیم صندلی راننده به 6 جهت

دانگ فنگ

طراحی داخلی و خارجی خودروی دانگ فنگ

طراحی خودروری دانگ فنگ، در مقایسه با سایر خودروهای این کلاس از جمله استپ وی بسیار خوب است. چراغ های جلوی این خودرور کشیده هستند و گرافیک داخلی زیبایی دارند و در دو طرف جلوی پنجره قرار دارند. این خودرو مجهز به چراغ مه شکن است و این چراغ ها در پایین سپر و در داخل دو قاب دایره ای شکل هستند. پشت این خودرو، طراحی ساده ای دارد ولی چراغ های بزرگ و عجیب این خودرو نظر بییننده را جلب می کند.

بیشتر بخوانید:   همه چیز درباره سفت کن تایم MVM x22

داخل کابین این خودرو کمی قدیمی است ولی طراحی زیبایی دارد. نکته قابل توجه برای افرادی که قصد خرید دانگ فنگ را دارند این است که ظرفیت این خودرو برای 4 نفر با قد متوسط است.

مشخصات فنی دانگ فنگ

این خودرو دارای یک پیشرانه جدید 1.5 لیتری توربو است و توانی معادل 116 اسب بخار دارد. ولی نسخه دیگر موتور 1.5 لیتری توربو، شارژ قوی تری دارد و قدرت آن معادل 150 اسب بخار است. بعضی از کارشناسان معتقدند که مصرف سوخت این اوور کراس، 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است. ولی بعضی دیگر می گویند که این خودرو با جعبه دنده CVT در حدود 6.9 لیتر بنزین مصرف می کند.

قیمت خودروی دانگ فانگ

قیمت فروش دانگ فنگ به معیارهایی مانند آپشن های این خودرو یا نو و دست دوم بودن آن بستگی دارد. قیمت صفر دانگ فنگ در مدل فول آپشن در حدود 364 ملیون تومان برآورده شده است. ولی زمانی که این خورو در کشور ایران به مرحله خرید و فروش می رسد، قیمت آن در حدود 600 ملیون تومان می شود. قیمت مدل پایه گلوری 500 این خودور در حدود 9 هزار و 700 دلار تخمین زده شده است. قیمت کارکرده دانگ فنگ برا اساس مقدار کیلومتر و همچنین سالم بودن ماشین تعیین می شود.

خودرو دانگ فنگ

خودرو دانگ فنگ

سوالات متداول در مورد خودروی دانگ فنگ

  1. مهمترین مزیت خودروی دانگ فگ چیست؟

مهمترین مزیت خرید دانگ فنگ، موتور TU5 و همچنین هماهنگی کامل بین دنده و پیشرانه است.

  1. مشخصات موتور این خودرو چیست؟

حجم موتور این اچ سی کراس 1.5 لیتر و دارای 4 سیلندر است.

بیشتر بخوانید:   با مشخصات فنی ام وی ام X22 بیشتر آشنا شوید!

جمع بندی

این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک تولید می شود. سیستم انژکتوری این خودروی چینی، به صورت پاشش چند نقطه ای است.

برای خواندن مقالات مرتبط بیشتر در مورد انواع خودرو، می توانید مجله ماشین آساک چین یدک را مطالعه کنید.

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیاز 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *