همه چیز درباره آینه خودرو
ماشین ها, مجله ماشین

همه چیز درباره آینه بغل خودرو

درباره انواع آینه بغل خودرو و کاربرد آنها

امروزه اکثر افراد صاحب خودرو سواری یا باری هستند. یکی از ضروری ترین بخش های یک اتومبیل آینه است. آینه بغل خودرو چینی یکی از مهمترین لوازم یدکی خودرو است که سبب می شود تا راننده به خوبی بتواند از طریق مشاهده فضای اطراف خود، اتومبیل را کنترل کند. با توجه به اهمیت  این موضوع، امروز در مجله ماشین آساک قصد داریم تا بیشتر درباره این لوازم جانبی مهم در ماشین صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر تا انتها ما را همراهی کنید.

آینه خودرو

آینه خودرو

بیشتر بخوانید:

انواع چراغ خودرو و کاربردهای آن

انواع آینه خودرو را بشناسیم

  1. آینه خودرو مدل دستی: از قدیمی ترین مدل ها برای آینه بغل ماشین میتوان به نوع دستی اشاره کرد. این آینه ها با استفاده از دست یا از طریق مکانیکی میتوان تنظیم ساخت. برای تنظیم کردن این نوع آینه ها کافی است که از خودروی خود پیاده شوید. همچنین میتوانید از فردی که در سمت چپ شما نشسته است، بخواهید که آینه بغل خودرو را تنظیم سازد.
  2. آینه خودرو مدل برقی : نمونه دیگری از آینه ماشین، نوع برقی می باشد. این نوع آینه ها را میتوان در ماشین های مدل بالا جستجو کرد. برای اینکه بتوانید آینه های مدل برقی را تنظیم کنید باید از دکمه های موجود در تنظیمات ماشین کمک بگیرید. در آینه های مدل برقی دیگر نیاز به کمک و همراهی سرنشین سمت چپ خود ندارید.
  3. آینه بغل خودرو مدل تاشو برقی: یکی از جدیدترین مدل های آینه بغل ماشین، مدل تاشو برقی است. این نوع آینه ها مانند آینه های برقی از طریق فناوری دکمه قابل تنظیم هستند. منتهی آینه های تاشو از موتور نیز برخوردار هستند. باز و بسته شدن این نمونه از آینه ها توسط موتور انجام گرفته می شود. زمانی که ماشین قفل می شود، آینه های تاشو برقی به صورت خودکار بسته می شوند.
آینه تاشو برقی

آینه تاشو برقی

آینه بغل خودرو لوکس

اما با گذشت زمان شرکت های خودرو سازی اقدام به تولید خودروهای لوکس با آینه های فوق پیشرفته کردند. از مهم ترین آینه های این نمونه از خودرو ها میتوان به آینه راهنما دار، آینه همراه با گرمکن، آینه همراه با رادار و آینه های خود تمیز شونده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

طبق خودرو چیست و چه وظیفه ای دارد؟

نکات مهم در زمان خرید آینه بغل خودرو

اگر قصد خرید آینه بغل خودرو را دارید، توصیه می کنیم که به نکات ذکر شده در زیر توجه کنید:

  • به کیفیت آینه توجه کنید: قبل از اینکه بخواهید خرید آینه بغل خودرو را انجام دهید باید به کیفیت و اورجینال بودن محصول توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا بعضی از شرکت ها اقدام به تولید آینه های بی کیفیت و تقلبی میکنند.
  • به مدل خودرو اهمیت دهید: در زمان خرید آینه  بغل خودرو به مدل خودرو توجه کنید. آینه ها در دو مدل چپ و راست تولید می شوند. پس در زمان خرید آینه به این مسئله هم دقت کنید و مدل ماشین خود را در نظر بگیرید.
  • به مرکز فروش توجه داشته باشید: خرید آینه ماشین را از مراکز متعبر انجام دهید. این کار کمک می کند که خریدی مطمئن را تجربه کنید. مراکز فروش معتبر اقدام به ارائه محصولاتی با ضمانت اصالت کالا  می کنند.
  • به میزان بودجه خود توجه کنید: در زمان خرید آینه با توجه به بودجه خود محصولات موجود در فروشگاه را رصد کنید و به دنبال محصولی باشید که بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید.
آینه آریزو 6 پرو

آینه آریزو 6 پرو

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره امکانات رفاهی آریزو 6

آینه بغل ماشین خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بتوانید خریدی مطلوب را تجربه کنید، باید از ویژگی های شاخص آینه ماشین باخبر شوید. در همین راستا توجه شما را به نکات ذکر شده در زیر جلب می کنیم:

  • آینه بغل خودرو باید از جنس اصل و باکیفیت ساخته شده باشد.
  • در برابر ضربه مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.
  • آینه ای که از قابلیت راهنما دار بودن برخوردار است را میتوان از بهترین محصولات تلقی کرد.
  • از سیستم المنت برخوردار باشد. این سیستم در زمان بارش باران و برف کمک می کند تا راننده صحنه روبرو را به خوبی مشاهده کند.
  • سیستم گرمکن نیز جز ویژگی مثبت آینه بغل خودرو به شمار می آید و اکثر ماشین های لوکس چینی وارد شده در ایران مانند آریزو 6 از این سیستم برخوردار می باشند.
بیشتر بخوانید:   بهترین روش شستن ماشین بدون کارواش

سفارش خرید آینه خودرو های چینی

مجموعه آساک چین یدک با سال ها تجربه در زمینه عرضه لوازم یدکی خودروهای چینی در خدمت شماست تا این محصولات را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به دستتان برساند. شما می توانید خرید انواع آینه بغل خودرو را به سادگی انجام داده و این محصولات را در سراسر ایران تحویل بگیرید. همچنین مجموعه آساک چین یدک تضمین بازگشت کالا را به مشتریان خود ارائه می دهد. از طرفی، امکان پرداخت درب منزل برای شما فراهم شده است تا بتوانید با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. کافیست با ما در آساک چین یدک تماس بگیرید و لوازم یدکی خودرو چینی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس : خ امیر کبیر (چراغ برق ) پاساژ سپهر طبقه دوم واحد f204

پست الکترونیک :

info@asakchinyadak.com

تلفن تماس:

021-34775

09122908213

واتساپ:

09911004749

ساعات پاسخ گویی:

ساعت پاسخگویی شنبه تا چهار شنبه

۹ الی ۱۹ پنج شنبه ۹ الی ۱۴

بیشتر بخوانید:

معرفی فونیکس آریزو 6 و آریزو 6 پرو

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 103

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *