هزینه تعمیرات آریزو چقدر است
آریزو, ماشین ها, مجله ماشین

هزینه تعمیرات آریزو چقدر است؟

پیش از اینکه بخواهیم درباره هزینه تعمیرات آریزو، لوازم استوک و قیمت و هزینه قطعاتی چون گیربکس صحبت کنیم، اجازه بدهید ابتدا این خودرو را به صورت کلی معرفی کنیم. آریزو از جمله خودروهای پرطرفدار است که توسط کمپانی چری تولید شده است. این شرکت در سال 1997 در کشور چین راه اندازی شده است در حال حاضر کمپانی چری را میتوان جز بزرگترین صادر کننده های خودرو در جهان تلقی کرد. این شرکت در کلاس های سدان و کراس اوور محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است. در این میان آریزو 5 جز سدان های چری محسوب می شود. از مشخصات فنی بارز این خودرو میتوان به پیشرانه 1.5 لیتری اشاره کرد. این پیشرانه حاوی 16 سوپاپ و 4 سیلندر میباشد.

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک

اگر قصد خرید آریزو را دارید و می خواهید درباره هزینه تعمیرات آریزو و هزینه نگهداری آن اطلاعاتی را کسب کنید، تا انتهای این مطلب از مجله ماشین آساک همراه ما باشید.

هزینه تعمیرات آریزو

هزینه تعمیرات آریزو

هزینه تعمیرات آریزو با بررسی مزایا

راه سریع برای اینکه بتوانید هزینه تعمیرات آریزو را تخمین بزنید این است که درباره مزایا و معایب خرید این خودرو اطلاعاتی را کسب کنید. مجموعه آساک طی تحقیقاتی که انجام داده است، نکات مثبت این خودرو را این گونه بیان کرده است:

نمایندگی پس از فروش: خودرو چینی آریزو 5 دارای ظاهر لوکس و زیبایی است. این خودرو از امکانات خدمات پس از فروش بالایی برخوردار است. بنابراین شما میتوانید تعمیرات آریزو 5 را به نمایندگی های معتبر این کمپانی در ایران بسپارید. همچنین میتوانید لوازم استوک آریزو را با کیفیت بالا از مجموعه آساک در قیمت مناسبی خریداری کنید.

مصرف سوخت مناسب: خیلی از افراد در زمان تعیین هزینه تعمیرات آریزو اهمیت زیادی به نحوه مصرف سوخت خودرو می دهند. این خودرو میزان سوختی که مصرف می کند، بسیار مناسب است. به طوری که به ازای هر 100 کیلومتر میزان سوختی شهری و جاده ای که مصرف می کند برابر با 6.8 لیتر است.

بیشتر بخوانید:   آشنایی با قطعات یدکی سابرینا A115

امکانات رفاهی بالا: برخی از افراد نیز با بررسی امکانات رفاهی خودرو پی به هزینه تعمیرات آن می برند. سطح امکانات رفاهی آریزو در حد بالایی قرار دارد که از مهمترین آنها میتوان به کیسه هوا،‌ قفل مرکزی، آینه های تاشو برقی با گرمکن و کروز کنترل اشاره کرد.

هزینه تعمیرات آریزو

هزینه تعمیرات آریزو

هزینه تعمیرات آریزو با بررسی معایب

حال که با مزایای خرید آریزو آشنا شدیم، وقت آن رسیده است که نگاهی به معایب این خوردو بیندازیم. از این طریق میتوانید به تصویر واقعی از هزینه تعمیرات آریزو دست پیدا کنید.

کیفیت پایین کابین: کابین این خودرو از متریال و پلاستیکی با کیفیت متوسط ساخته شده است. به طوری که سطح کیفی کابین آریزو را میتوان با خودروهای ام وی ام 315 یا پژو 405 برابر دانست. حال آنکه میزان قیمت آریزو از خودروهای ذکر شده بسیار بالاست.

پیشرانه کم توان: تعمیرات آریزو 5 ممکن است در بخش پیشرانه کمی زمان بر باشد. میزان تنفس طبیعی آریزو تاسف برانگیز است چرا که این خودرو با داشتن خروجی 116 اسب بخار تنها میتواند 6150 دور دقیقه را بپیماید.

گیربکس نامناسب:  تعمیر گیربکس آریزو نیز یکی از دغدغه های اصلی صاحبان این خودرو چینی است. گیربکس موجود در نوع اتومات از نوع cvt است. همین امر سبب میشود که شتاب گیری ابتدایی این ماشین به سختی انجام گرفته شود.

قیمت گیربکس آریزو 5 به عواملی مانند مواد به کار برده شده در ساخت، مدل و برند تولید کننده بستگی دارد. شما میتوانید انواع لوازم یدکی چری و ام وی ام را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آساک خریداری کنید.

هزینه تعمیرات آریزو 5

هزینه تعمیرات آریزو 5

 خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در آساک چین یدک
بیشتر بخوانید:   راهنمای خرید لوازم یدکی تیگو 8

جمع بندی

امروز در این مقاله از آساک سعی کردیم که درباره هزینه تعمیرات آریزو  نکات مثبتی را ارائه دهیم. با توجه به مطالب ذکر شده میتوان این گونه استنباط کرد که این خودرو از امکانات رفاهی بالایی برخوردار است. همچنین سطح ایمنی آریزو بسیار بالاست. همین امر سبب می شود که در هنگام تصادف خسارات کمتری به راننده و ماشین وارد شود. منتهی تنها لوازم یدکی که میتواند هزینه نگهداری این خودرو را افزایش دهد، گیربکس است. برای کاهش هزینه های تعمیر گیربکس نیز میتوانید محصولی اورجینال و با ضمانت اصالت کالا را از مجموعه اینترنتی آساک خریداری کنید.

در صورت تمایل برای دریافت مشاوره بیشتر درباره هزینه تعمیرات آریزو میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید.

خرید قطعات یدکی خودرو چینی در آساک با ضمانت اصالت
Read More
ماشین ها, مجله ماشین

خرید قطعات یدکی خودرو چینی در آساک با ضمانت اصالت

آساک چین یدک با اطمینان صد درصدی به شما اعلام می‌کند که بهترین مرکز...

بیشتر بخوانید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 125

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *