معرفی چری آریزو
آریزو, ماشین ها, مجله ماشین

معرفی چری آریزو

برای معرفی چری آریزو یا همان آریزو 6 /آریزو GX  که از محصولات خانوادگی جدید، چری است این سندان بزرگتر و زیبا تر از آریزو 5 است. چری آریزو گران قیمت ترین خودرو وارداتی از شرکت چری در بازار ایران است که رقیب چینی در ایران ندارد. آریزو GX در ایران با نام چری آریزو 6 شناخته می شود و این خودرو در سال 2016 در چین رونمایی و راهی بازار های هدف شد. با نگاهی ساده و کوتاه شباهت ظاهری بدنه آریزو 6 و آریزو 5 را متوجه خواهید شد، همچنین به طراحی مردن چری با قالب حروف x پی خواهید برد و توجه به ترکیب سپر و چراغ های جلو و عقب، شیشه جلو در طراحی و ظاهر محصولات جدید مورد توجه قرار گرفته است.

خرید انواع لوازم یدکی چری آریزو
خرید لوازم یدکی چری

برای چراغ های خودروی چری آریزو به نسبت تولیدات قبلی سایز کوچکتری استفاده شده است. سپر سبک مشبک و چراغ ها، دی لایت، جنس و شکل مه شکن ها که از لامپ های LED طراحی مدرن، جذاب و پختگی خاصی به چهره خودرو بخشیده است، به طوری که افراد کمی در نگاه اول قادر به تشخیص الگوی الهام بخش این خودرو که اپتیما است می شوند. در نمای جلویی خودرو با توجه، طراح  خودرو برای ایجاد خودرویی خانوادگی و جوان پسند چهره ای خشن به آن نداده است. نکته بعدی در مورد طرح نمای روبروی خودرو حجم دهی مناسب با خطوطی جذاب و هماهنگ با چراغ های جلو و حجم دهی سپر است که  جذبه و سنگینی خاصی به خودرو می بخشد.

بیشتر بخوانید:   راهنمای خرید قطعات یدکی تیگو 8

معرفی چری آریزو 5-6

لوازم یدکی چری آریزو

با خرید این خودروی وارداتی، شاید اولین مشغله ذهنی شما  چگونگی خرید لوازم یدکی چری آریزو باشد و سوالاتی به ذهنتان برسد. شما با خرید از سایت ما  می توانید از قلب بازار، لوازم یدکی آریزو 6 را از فروشگاه لوازم یدکی آساک چین یدک خریداری و سفارش دهید. در این فروشگاه تمامی لوازم و قطعات یدکی خودروهای چری آریزو6، آریزو 5، تیگو 7، تیگو 5، x33 و… موجود بوده و به صورت مستقیم وارد کشور می شوند. شما میتوانید با خرید از فروشگاه لوازم یدکی آساک چین یدک  خدمات پس از فروش و قیمت مناسب اجناس ، ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی 24 ساعته   از ما دریافت کنید.

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد میکنیم
شرایط فروش آریزو 6

خرید چری آریزو

با خرید چری آریزو شما در واقع یک خودروی مدرن با تیپ و ظاهری شبیه اپتیما و ابعادی مانند تویوتا کمری را می خرید، خودرو شما در واقع موتور تیگو 7 توربو شارژ دارد اما  با طراحی داخلی و سبک سندان است. همچنین  این موتور 1.5 لیتری دلیل  شتاب 35% خودروی شما است، که توانایی تولید گشتاور 210 نیوتن بر متر می باشد و بخاطر توربوشارژ بودن موتور صدای خودروی شما جذاب تر خواهد بود.

خودرو چینی چری آریزو

از آپشن های رفاهی و جذاب این خودرو می توان به رنگ بندی بدنه در رنگ های  ( سفید، سیاه ، نقره ای و آبی ) به همراه رینگ های 16 و 17 اینچی اسپورت اشاره کرد.

  •     دوربین 360 درجه پارک
  •     خروجی هوا برای صندلی های عقب
  •     فرمان برقی
  •     TPMS
  •     ECO MODE
  •     روکش چرمی
  •     سانروف
  •     مه شکن های LED
  •     دی لایت
  •     آینه های برقی و مجهز به گرمکن
بیشتر بخوانید:   آخرین شرایط فروش اقساطی بهمن خودرو در سال ۱۴۰۲

همخوانی هماهنگی داشبورد با فرمان و کانال های هوا، صفحه نمایش لمسی از اپشن های دیگر چری آریزو است. این امکانات پختگی و جذابیت خاصی به نمای داخلی این سندان چینی  بخشیده است.

قیمت محصولات چری

خودرو آریزو لوکس ترین و گران قیمت ترین خودروی چینی موجود در ایران است که توسط شرکت مدیران خودرو عرضه میگردد. قیمت این خودرو به صورت نقدی 909,400,000 میلیون تومان است. و به صورت اقساطی 12-60 ماهه با پیش پرداخت 40% درصد از کل مبلغ به فروش میرسد. باید بدانید برای هر ماه اقساط سود ثابت 18% محاسبه می شود. در صورت خرید قسطی قیمت چری آریزو به بالای یک میلیارد تومان خواهد رسید.

خواندن این مطلب را هم به شما پیشنهاد میکنیم
بررسی آریزو 6 پرو

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *