راهنمای کامل خرید لوازم یدکی ام وی ام
ام وی ام, ماشین ها, مجله ماشین

راهنمای کامل خرید لوازم یدکی ام وی ام

راهنمای کامل خرید لوازم یدکیMVM

آیا قصد خرید لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال با بهترین قیمت ها را دارید؟ در این مطلب مجله ماشین قصد داریم علاوه بر آشنا کردن شما با انواع این لوازم یدکی، یکی از برترین عرضه کنندگان این محصولات را معرفی نماییم. ام وی ام یکی از برندهای مشهور و خوشنام خودرو در میان ایرانیان است که توسط شرکت مدیران خودرو در انواع X22، X33، ام وی ام 110، ام وی ام 550 و … مونتاژ شده و به مشتریان ارائه می شود. می توان گفت که یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این برند در میان ایرانیان، قیمت مناسب آن نسبت به خودرو های هم رده است. از طرفی می توان ادعا کرد که این برند دارای ارزش بالایی نسبت به قیمت خود می باشد.

بیشتر بخوانید:

انواع چراغ خودرو و کاربردهای آن

آشنایی با انواع لوازم یدکی ام وی ام

منظور از قطعات یدکی خودرو، تقریبا تمام لوازمی هستند که در ساخت آن به کار رفته اند. اما به طور کلی می توان این لوازم را در دسته های زیر جای داد:

  • لوازم فنی مربوط به خودرو: از جمله این لوازم می توان به دیسک ترمز و لنت اشاره داشت. همچنین مواردی همچون بلبرینگ و پلوس خودرو نیز جزو لوازم یدکی فنی آن محسوب می شوند.
  • لوازم یدکی مربوط به تزئینات ماشین و بدنه خودرو: سپر و گلگیر، آینه و هر آنچه در ظاهر خودرو موثراند در این دسته از لوازم یدکی قرار می گیرند. البته این لوازم تنها کاربرد تزییناتی ندارند و هر یک، وظیفه خاصی را انجام می دهند. این قطعات در تصادفات بیشترین آسیب را می بینند و نیاز به تعویض یا تعمیر آن ها وجود خواهد داشت.
  • لوازم یدکی برقی: تمام لوازمی که سیستم برق ماشین را کنترل می کنند در این دسته قرار می گیرند. از جمله آن ها می توان به فیوز خودرو اشاره کرد. این وسیله دارای انواع گوناگونی است که از قطعات برقی خودرو در برابر اشکالات سیستم برق آن حفاظت می کند.
انواع لوازم یدکی ام وی ام

انواع لوازم یدکی ام وی ام

خواندن این طلب را به شما پیشنهاد میکنیم:

فروش لوازم یدکی چری – کلیه قطعات یدکی خودروهای چینی

 

بیشتر بخوانید:

راهنمای بکسل کردن ماشین + 10 نکته مهم بکسل کردن خودرو

چرا آساک چین یدک را برای خرید لوازم یدکی ام وی ام انتخاب کنیم؟

امروزه فروشندگان گوناگونی نسبت به عرضه حضوری یا آنلاین انواع لوازم یدکی ام وی ام اقدام نموده اند. اما خرید این محصولات از یک مرجع معتبر برای مشتریان اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا در این صورت اطمینان حاصل می کنند که محصولی با کیفیت را تهیه نموده اند. آساک چین یدک یکی از مجموعه های ارائه کننده لوازم یدکی ام وی ام است که دارای تجربه زیادی در این زمینه می باشد. این فروشگاه در تلاش است با ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، رضایت آن ها را به طور کامل جلب نماید. اما چرا باید آساک چین یدک را برای خرید لوازم یدکی ام وی ام انتخاب کرد؟

  • ارائه اجناس اصل
  • قیمت بسیار مناسب
  • ارسال سفارش 1 تا 3 ساعت در تهران 1 تا 2 روز در شهرستان
  • ضمانت تعویض
  • امکان پرداخت در محل
بیشتر بخوانید:   اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی

سفارش خرید قطعات ام وی ام

مجموعه آساک چین یدک با سال ها تجربه در زمینه عرضه لوازم یدکی ام وی ام در خدمت شماست تا این محصولات را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به دستتان برساند. شما می توانید خرید لوازم یدکی ام وی ام را به سادگی انجام داده و این محصولات را در سراسر ایران تحویل بگیرید. همچنین مجموعه آساک چین یدک تضمین بازگشت کالا را به مشتریان خود ارائه می دهد. از طرفی، امکان پرداخت درب منزل برای شما فراهم شده است تا بتوانید با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.
کافیست با ما در آساک چین یدک تماس بگیرید و لوازم یدکی خودرو چینی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس : خ امیر کبیر (چراغ برق ) پاساژ سپهر طبقه دوم واحد f204

پست الکترونیک :

info@asakchinyadak.com

تلفن تماس:

021-34775

09122908213

واتساپ:

09911004749

ساعات پاسخ گویی:

ساعت پاسخگویی شنبه تا چهار شنبه

۹ الی ۱۹ پنج شنبه ۹ الی ۱۴

خواندن این مطلب را نیز به شما پیشنهاد میکنیم:

طبق خودرو چیست و چه وظیفه ای دارد؟

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز 106

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *