خودرو برقی چینی جدید - مجهز به 19 رادار
ماشین ها, مجله ماشین

خودرو برقی چینی جدید | مجهز به 19 رادار

شرکت چینی Human Horizons از خودرو برقی چینی جدید خود با نام HiPhi Z رونمایی کرد. این خودرو 19 رادار  و فناوری های پیشرفته ای دارد که آن را خودرویی که از آینده می آید! توصیف کردند.

این شرکت خودروی الکتریکی چینی جدید HiPhi Z خود را  با بدنه ساده، طراحی زیبا و سیستم‌های روشنایی خارجی که هر دو طرف درهای خودرو را روشن می‌کند، طراحی کرده است. تا انتهای این مطلب مجله ماشین همراه ما باشید تا با این خودرو پیشرفته چینی بیشتر آشنا شوید.

این خودرو به 19 رادار و دوربین مجهز است تا ویژگی‌های ایمنی فوق‌العاده‌ای به آن بدهد. چرخ‌های عقب، محورهای متحرک مانند خودروهای مرسدس بنز را با خود دارد و درهای خودرو طبق سایت “moto1” برعکس خودروهای لوکس رولز رویس باز می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کاهش مصرف سوخت خودرو | 17 نکته طلایی

امکانات فنی ماشین HiPhi Z

این شرکت سقف شیشه‌ای برای این خودرو فراهم کرده است که تقریباً تمام طول خودرو را در بر گرفته است. این خودرو برقی چینی جدید همچنین دریچه‌های هوایی دارد که  با شکلی مشخص و بر اساس میزان سرعت خودرو به صورت هوشمند باز و بسته می‌شوند. با این حساب در دماغه جلوی این خودرو خبری از جلو پنجره مشبک نیست. این پنل های هوشمند هستند که وظیفه تهویه این خودرو الکتریکی چینی را برعهده دارند.

این خودرو با موتورهای الکتریکی با گشتاور 672 اسب بخار عرضه می شود که شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در حدود دو ثانیه ممکن می کند و همچنین مجهز به باتری کافی برای کاهش بیش از 700 کیلومتر با یک بار شارژ است.

بیشتر بخوانید:   نحوه بررسی روغن موتور خودرو

نمای داخلی خودرو برقی چینی جدید

بیشتر بخوانید:

قیمت آریزو 6 مدل 1400-1401

خودرو برقی چینی جدید HiPhi Z -HiVZ

در داخل کابین خودروی «HiPhi Z» یک صفحه نمایش لمسی بزرگ بر روی یک محور تعبیه شده است که امکان هدایت آن را فراهم می‌کند و بیشتر قابلیت‌ها و فناوری‌های متصل به خودرو را می‌توان از طریق دستورات صوتی مدیریت کرد. ماشین صندلی‌های چرمی با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و امکاناتی همچون ماساژ سرنشینان دارد.

نمای داخلی خودرو برقی چینی جدید HiPhi Z

برخلاف نمای بیرونی، فضایی سنتی تر و آشنا تر در داخل طراحی شده است. فرمان بکار رفته در Human Horizons HiPhi Z  به صورت دو شاخه است. روکش چرم ناپا به همراه اولتراسیود (Ultrasuede – نوعی میکروفایبر سنتتیک) در همه جای کابین این خودرو برقی چینی جدید دیده می‌شود. سیستم صوتی این اتومبیل چینی  23 اسپیکر دارد و ساخت مریدین است. ظرفیت این خودرو برقی چینی چهار سرنشین است و نورپردازی داخلی جذاب آن را میتوان از دیگر ویژگی‌های HiPhi Z به شمار آورد.

خودرو برقی چینی جدید

این شرکت سقف شیشه‌ای برای این خودرو فراهم کرده است که تقریباً تمام طول خودرو را در بر گرفته است. این خودرو برقی چینی جدید همچنین دریچه‌های هوایی دارد که  با شکل مشخص که بر اساس میزان سرعت خودرو به صورت هوشمند باز و بسته می‌شوند.

این خودرو با موتورهای الکتریکی با گشتاور 672 اسب بخار عرضه می شود که شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در حدود دو ثانیه امکان پذیر می کند و همچنین مجهز به باتری کافی برای کاهش بیش از 700 کیلومتر با یک بار شارژ است.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره امکانات رفاهی آریزو 6

بیشتر بخوانید:   10 علت لرزش ماشین موقع رانندگی

بدنه ماشین برقی چینی HiPhi Z

خودروی فوق پیشرفته  HiPhi Z  در اصل یک سوپر خودرو چهار درب کوپه است. با توجه به بهره‌مندی از تکنولوژی تمام برقی، در دماغه این خودرو خبری از جلوپنجره مشبک نیست. پنل‌های موجود در این بخش فعال هستند و بسته به دستور کامپیوتر مرکزی و توجه به سرعت ماشین باز و بسته می‌شوند. سپر های جلو و عقب این خودرو اسپرت طراحی شده است و یک اسپویلر بزرگ هم در عقب آن دیده میشود.
چینی ها میگویند، روی درها پنل LED موجود است که  به سرنشینان خوشامدگویی میکند. این درها به تکنولوژی باند فوق سریع مجهز هستند. چنین قابلیتی به خودرو اجازه می‌دهد مکان دقیق شخص و سوئیچ را تشخیص بدهد و با زمانبندی بهتر زمان و زاویه باز شدن درها را تنظیم کند.

صفحه نمایشگر لمسی و صوتی در خودرو برقی چینی جدید

نمایشگر سیستم اینفوتینمنت HiPhi Z  با سلیقه راننده قابلیت چرخیدن داشته و میتواند بصورت افقی یا عمودی قرار ثابت قرار بگیرد. این خودرو با ربات اختصاصی HiPhi مجهز شده است که به کمک آن امکان مدیریت تنظیمات مختلف رانندگی، تجربه سرنشینان و آپشن‌های مختلف امکان پذیر میشود.

قیمت ماشین برقی چینی Hiphi Z

HiPhi Z در چین  قیمتی حدود 600 الی 800 هزار یوان که معادل تقریبا 89500 و 119300 دلار است دارد. این خودرو برقی چینی بطور کامل در ماه آگوست و در نمایشگاه چنگدو رونمایی خواهد شد.

خودرو برقی چینی جدید-آساک

خرید لوازم یدکی خودرو چینی

مجموعه آساک چین یدک با سال ها تجربه در زمینه عرضه لوازم یدکی خودروهای چینی در خدمت شماست تا این محصولات را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به دستتان برساند. شما می توانید خرید قطعات خودرو  چینی را به سادگی انجام داده و این محصولات را در سراسر ایران تحویل بگیرید. همچنین مجموعه آساک چین یدک تضمین بازگشت کالا را به مشتریان خود ارائه می دهد. از طرفی، امکان پرداخت درب منزل برای شما فراهم شده است تا بتوانید با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. کافیست با ما در آساک چین یدک تماس بگیرید و لوازم یدکی خودرو چینی خود را درب منزل تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید:   دلایل سوختن لامپ ماشین + راه حل

آدرس : خ امیر کبیر (چراغ برق ) پاساژ سپهر طبقه دوم واحد f204

پست الکترونیک :

info@asakchinyadak.com

تلفن تماس:

021-34775

09122908213

واتساپ:

09911004749

ساعات پاسخ گویی:

ساعت پاسخگویی شنبه تا چهار شنبه

۹ الی ۱۹ پنج شنبه ۹ الی ۱۴

بیشتر بخوانید:

راهنمای کامل خرید لوازم یدکی ام وی ام

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 118

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *