اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی
آریزو, ام وی ام, ماشین ها, مجله ماشین

اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی

اگر شما صاحب یک مرکز خرید لوازم یدکی خودرو چینی هستید، احتمالا تا به حال به اخذ نمایندگی در این زمینه فکر کرده اید. اما برای این کار باید چه شرایطی وجود داشته باشد؟ این سوالی است که قصد داریم در ادامه به آن پاسخ دهیم؛ پس با ما در مجله ماشین آساک چین یدک همراه باشید.

اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی بدین معنی است که شما پس از بستن قرارداد با یک مجموعه بزرگ و شناخته شده عرضه کننده لوازم یدکی، به پخش این محصولات بپردازید. این موضوع می تواند در رشد کسب و کار شما بسیار کمک کننده باشد. زیرا شرکت مورد نظر، با تبلیغات و جلب رضایت مشتریان توانسته است در میان مشتریان جایگاه مناسبی را پیدا کند. شما با کسب نمایندگی، راه رشد و پیشرفت خود را بسیار کوتاه خواهید کرد و می توانید با استفاده از نام و برند شرکت مورد نظر، نظر مشتریان را به سوی خود جلب نمایید. همچنین در شرایطی که شعبه اصلی در شهر شما وجود نداشته باشد، اخد نمایندگی بسیار به سود شما خواهد بود.

نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی

اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی

شرایط اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی چیست؟

هر شرکت لوازم یدکی، شرایط مخصوص به خود را برای دادن نمایندگی به سایر فروشگاه ها دارد. اما در این میان معمولا برخی از شرایط در میان تمام آن ها یکسان هستند که در این بخش به تعدادی از مهمترین موارد آن ها اشاره می کنیم:

  • سابقه کاری درخشان: معمولا شرکت ها نمایندگی خود را به افراد مبتدی و تازه کار نمی دهند. آن ها نمایندگی خود را به فروشگاه هایی اعطا می کنند که دارای چندین سال سابقه موفق در پخش انواع لوازم یدکی خودرو باشند.
  • عدم سوء پیشینه: سوء پیشینه صاحبان فروشگاه می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده برای اعطای نمایندگی عمل کند. در واقع نیاز است که شما دارای حسن شهرت باشید تا شرکت ها بتوانند به شما اعتماد کنند.
  • ضمانت نامه بانکی: این گواهی حتما باید از سمت شما به شرکت مربوطه ارائه گردد.
  • محل فروشگاه: برخی از شرکت ها به محل فروشگاه شما اهمیت زیادی می دهند و این شرط را برای اعطای نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی می گذارند که حتما محل فروشگاه در خیابان اصلی یا طبقه همکف ساختمان تجاری باشد. همچنین در مورد لوازم یدکی نیاز به یک انبار مناسب وجود دارد تا بتوان اجناس خریداری شده را در آن نگهداری کرد.
  • داشتن مجوز کسب و کار: این گواهی به شرکت ثابت می کند که شما از سوی اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی، شناخته شده و دارای اعتبار هستید.
نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی

نمایندگی لوازم یدکی خودرو چینی | خرید و فروش لوام یدکی خودرو چینی

رعایت استانداردهای شرکت توسط شعب نمایندگی

یکی از نکاتی که نیاز است در اخذ نمایندگی لوازم یدکی به آن توجه داشته باشید، مسئله رعایت استانداردهای شرکت است. در واقع هر یک از شرکت هایی که شما موفق به اخذ نمایندگی آن ها می شوید، یک سری معیارها و استانداردهایی دارند که انتظار می رود شما در رعایت آن ها عملکرد صحیحی از خود نشان دهید. به طوری که در قرارداد ذکر می شود که عدم رعایت این استانداردها، عواقبی را در پی خواهد داشت. مثلا قیمت لوازم یدکی خودرو چینی که توسط شما ارائه می شوند و درصد سود شما توسط شرکت اصلی تعیین خواهد شد. همچنین ظاهر و دکور فروشگاه باید مطابق خواسته آن شرکت و با تقبل هزینه از سمت شما تغییر کند.

به عنوان مثال مجموعه بزرگ آساک چین یدک دارای نمایندگی فروش لوازم یدکی خودرو چینی از برندهای معتبر می باشد. این مجموعه موظف به رعایت استانداردهای ذکر شده از سوی این مراکز است. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که شرایط اخذ نمایندگی تابع مقررات و استانداردهایی است که از سمت شرکت مورد نظر بیان می شود. بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق تر از این موضوع بهتر است پس از برقراری ارتباط با مجموعه مورد نظر، اطلاعات لازم را به دست آورید.

10 نکته مهم درباره خرید آنلاین قطعات یدکی خودرو چینی
Read More
مجله ماشین

10 نکته مهم درباره خرید آنلاین قطعات یدکی خودرو چینی

چگونه با بهترین قیمت و کیفیت خرید آنلاین قطعات یدکی خودرو چینی انجام دهیم؟...

بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید:

کاملترین راهنمای انتخاب روغن موتور در سال 1401 – 2022

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 113

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *