آشنایی با قطعات یدکی آریزو 5
آریزو, ام وی ام, ماشین ها, مجله ماشین

آشنایی با قطعات یدکی آریزو 5

ممکن است این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد که قطعات یدکی آریزو 5 شامل کدام لوازم مربوط به این خودرو می شوند؟ اصلا چه نیازی به تهیه لوازم یدکی خودرو وجود دارد؟ اتومبیل ها نیز همچون هر دستگاه دیگری، دارای استهلاک هستند و ممکن است در طول زمان، قطعات خودرو عمر مفید خود را از دست داده و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کنند. همچنین در اثر اتفاقاتی همچون تصادفات، آسیب های ناشی از مصرف سوخت نامناسب و بی کیفیت و … عملکرد قطعات اتومبیل با اشکال جدی مواجه می شود. در این زمان است که نیاز به خرید قطعات یدکی خودرو احساس می شود.

بیشتر بخوانید:

ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

قطعات یدکی آریزو 5

قطعات یدکی آریزو 5

آریزو 5 یکی از ماشین های سری آریزو از برند چینی چری است که از تابستان 1395 توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ شده و به بازار خودروی ایران وارد شده است. این خودرو پس از عرضه در بازار، در مدت زمان اندکی با استقبال بسیار زیادی از سوی خریداران مواجه شد. به دلیل تفاوت قیمت اندک مدل دستی و اتومات آن، بسیاری از مشتریانی که خواهان خرید مدل های اتومات بودند، موفق به خرید این خودرو شدند. در ادامه قصد داریم شما را با پر استفاده ترین لوازم یدکی آریزو 5 بیشتر آشنا کنیم.

خرید لوازم یدکی ام وی ام-ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو چینی

خرید لوازم یدکی ام وی ام | قطعات یدکی آریزو 5

لوازم یدکی آریزو 5

قطعات یدکی آریزو 5 نیز همچون هر خودروی دیگری، در دسته های گوناگونی همچون قطعات مربوط به تزئینات و لوازم مربوط به سیستم فنی قرار می گیرند. نکته بسیار مهمی که در رابطه با این محصولات وجود دارد، خرید قطعه های اصل است. زیرا استفاده از لوازم یدکی تقلبی می تواند آسیب های جبران ناپذیر مالی برای شما در پی داشته باشد و به سایر قطعات سالم خودرویتان نیز آسیب وارد کند. نکته مهم دیگری که در این زمینه حائز اهمیت است، امکان خرید قطعات استوک می باشد. خرید لوازم یدکی استوک که از روی ماشین های تصادفی باز شده اند، می تواند بسیار به صرفه تر از خرید قطعات نو و اورجینال باشد. در ادامه به 3 مورد از پرکاربردترین قطعات یدکی آریزو 5 اشاره می کنیم.

بیشتر بخوانید:

چه زمانی لاستیک خودرو باید تعویض شود؟

بیشتر بخوانید:   طبق خودرو چیست و چه وظیفه ای دارد؟

1- کوئل آریزو 5

یکی از قطعات اساسی در سیستم برق خودرو، کوئل است که نقش آن، جرقه زدن برای احتراق بنزین به منظور تولید نیرو در سیلندرها می باشد. در صورتی که این قطعه از ماشین شما آسیب ببیند، عملکرد سیستم برق مختل می شود.

کوئل آریزو 5

کوئل آریزو 5 | قطعات یدکی آریزو 5

2- فلایویل آریزو 5

فلایویل یا چرخ طیار قطعه ای دیسک مانند با لبه های چرخ دنده ای است. وظیفه فلایویل ذخیره انرژی را بر عهده دارد و در انتقال نیروی مکانیکی موتور به جعبه دنده نقش دارد. از نظر موقعیت قرارگیری، این قطعه باعث تماس بین موتور، گیربکس و کلاچ می شود.

3- سنسور فشار روغن آریزو 5

سنسور فشار روغن آریزو 5

سنسور فشار روغن آریزو 5 | قطعات یدکی آریزو 5

نقش این قطعه در خودرو، حفاظت از موتور در برابر آسیب های ناشی از تغییر فشار روغن موتور است. از آنجا که موتور جزو گران ترین قطعات یک خودرو به حساب می آید و ایجاد مشکل در آن هزینه های گزافی را بر صاحب اتومبیل تحمیل می کند، می توان نقش سنسور فشار روغن را بسیار با اهمیت دانست.

خرید لوازم یدکی چری

خرید لوازم یدکی چری | لوازم یدکی آریزو 5

خرید قطعات یدکی آریزو 5 با بهترین قیمت + ارسال سریع

برای خرید قطعات یدکی آریزو 5 با قیمت های زیر بازار به همراه دریافت ضمانت اصالت کالا، می توانید از طریق سایت آساک چین یدک اقدام نمایید. شما می توانید علاوه به لوازم یدکی معرفی شده در این مطلب، قطعاتی همچون سلکتور گیربکس، دریچه گاز و … را نیز با قیمت هایی بسیار منصفانه از طریق این مجموعه تهیه نمایید. با یکبار خرید و مقایسه کیفیت و قیمت ها، به جمع مشتریان این مرکز فروش حرفه ای بپیوندید.

بیشتر بخوانید:

کاملترین راهنمای انتخاب روغن موتور در سال 1401 – 2022

بیشتر بخوانید:   مراحل تمیز کردن باک بنزین در خودرو

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز 114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *